معروف ترین مراکز خرید دبی

معروف ترین مراکز خرید دبی

از معروف ترین مراکز خرید دبی به موارد زیر می‌توان اشاره داشت:

۱ – اوت لت مال |  Dubai Outlet Mall

در هر شهر امارات متحده که بروید ارزان‌ترین مراکز خرید اوت لت‌ها می‌باشند که دبی اوت لت مال از مراکز ارزان‌ترین ها و معروف‌ترین مراکز خرید دبی است که تخفیفاتی از ۳۰ درصد تا ۹۰ درصد را برای مشتریان خود در نظر گرفته و تنوع اجناس بالایی دارد به گونه‌ای که از کیف و لباس گرفته تا عطر و جواهرات در این مرکز خرید می‌توان پیدا کرد. این فروشگاه در خیابان العین واقع شده است.

معروف ترین مراکز خرید دبی

۲ – دراگون مارت | Dragon Mart

دراگون مارت از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید دبی می‌باشد که از اسمش می‌توان حدس زد که به شکل اژدها طراحی شده و اجناس چینی در آن به فروش می‌رسد. این مرکز خرید در خیابان راس الخور واقع شده است.

۳ – مرکز خرید ابن بطوطه |  Ibn Battuta Mall

این مرکز خرید نیز از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید دبی به حساب می‌آید که به ۶ قسمت تقسیم شده است که هر قسمت با طراحی معماری خاصی ساخته شده است که در خیابان شیخ سید واقع شده است.

۴ – مرکز خرید مرکاتو |   Mercato Shopping Mall

مرکز خرید مرکاتو طراحی منحصر به فردی که دارد و به معماری‌های عربی شبیه نمی‌باشد. مرکاتو یکی از معروف‌ترین مراکز خرید دبی است که در ساحل خیابان جمیرا واقع شده است. علاوه بر تنوع در اجناس، نمای این مرکز خرید به بیرون یکی از عوامل جذب مردم به این مرکز خرید شده است.

معروف ترین مراکز خرید دبی

۵ – مرکز خرید برجمان |  BurJuman

مرکز خرید برجمان یکی از معروف‌ترین مراکز خرید دبی است که به دو بخش جدید و قدیم تقسیم می‌شود که به روز‌ترین اجناس را می‌توان در آن پیدا کرد. در بخش قدیمی می‌توانید اجناس با کیفیت اما با قیمت‌های بالایی را پیدا کنید اما در بخش جدید سعی بر آن بوده است که اجناسی با صرفه اقتصادی بیشتر به مشتریان عرضه شود. این مرکز فروش در خیابان شیخ خلیفه بن راید قرار دارد.

معرفی برج خلیفه دبی

۶ – مرکز خرید سیتی سنتر دیره | City Centre Deira

این مرکز خرید در اسکله قرار دارد و با رفتن به آنجا مطمئنا از شیوه برخورد دوستانه کارکنان شگفت زده می شوید. این مرکز ۳۵۰ مغازه دارد که در میان آن ها ۳۳ مغازه مخصوص طلا و جواهرات است پس اگر قصد خرید طلا در دبی را داشته باشید می توانید روی این مرکز حساب کنید. در صورت گرسنگی ۴۰ رستوران با غذاهای متنوع در اختیارتان است.

خدمات تفریحی همانند سالن بولینگ سیتی سنتر، پارک تفریحی سرپوشیده، سینما وکس و رستوران و فست فودهای بسیاری را در اینجا پیدا خواهید کردرستوران ایرانی حاتم، رستوران آمریکایی مک دونالد، رستوران عربی آل فاروج، کافی شاپ کاریبو و کافی شاپ استار باکس در مرکز خرید سیتی سنتر دیره، از بهترین ها در میان مراکز خرید دبی هستند.

۷ – مرکز خرید وافی |  Wafi City Mall

مرکز خریدی با ۳۵۰ مغازه متنوع که هنردوستان حتما از آن خوششان می آید. در این مرکز کلکسیون گسترده ای از آثار هنری هنرمندان معاصر و بین المللی را از نزدیک می بینید. همچنین خرده فروشی، عمده فروشی، سرگرمی و خوردن انواع غذاهای متنوع در این مرکز خرید بسیار معروف است. جدیدترین محصولات در زمینه مد و فشن را در مرکز خرید وافی می توانید تهیه کنید. بسیاری از کالاهای دیگری همانند سایر محصولات و بهترین اجناس همانند طلا و جواهر آلات، وسایل خانه و کاشانه، لوازم الکترونیکی مخصوص خانه نیز، در اینجا یافت می شود.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها