معرفی کوه هونگ شان در چین

معرفی کوه هونگ شان در چین

در این مطلب قصد معرفی کوه هونگ شان را داریم. این کوه ، کوهی دیدنی در شرق کشور چین می‌باشد و شهرت آن بخاطر زیبایی و جذابیت‌های بسیاری که دارد می‌باشد. سالیانه گردشگران بیشماری از کوه هونگ شان دیدن می‌کنند. این کوه دیدنی در دسته پنج کوه دیدنی و مشهور و پرطرفدار در چین است. این کوه باعث الهام بخشی به نقاشان ، عکاسان و دیگر ادیان در طی تاریخ می‌باشد. این مکان بسیار جذاب و دیدنی است. معنای لغوی این کوه، کوه زرد می‌باشد. که در ادامه مطلب به صورت کامل با آن آشنا خواهیم شد.

کوهنوردی در کوه هونگ شان

چینی‌ها بر این باورند که کوه زیبا هونگ شان آنقدر جذاب است که فقط کافی است یک بار برای صعود آن را انتخاب کنید پس از صعود دیگر کوه دیگری را برای کوهنوردی انتخاب نمی‌کنید. پس اگر کوهنوردی را دوست دارید می‌توانید به این کوه دیدنی چین بروید و از آن نهایت لذت را ببرید.

کوه هونگ شان

زیبایی‌های کوه  جذاب هونگ شان

از دیدنی‌ها و جذابیت‌های طبیعی این کوه می‌توان به اقیانوس ابر، جنگل‌های بامبو، سنگ‌های دیدنی و صخره‌های منحصر به فرد اشاره کرد. جالب است بدانید آنقدر این کوه زیبا است که بسیاری از نقاشان و حتی در بسیاری از فیلم‌های چینی از این کوه استفاده می‌کنند.

آب و هوای کوهستانی

کوه هونگ شان دارای آب و هوای کوهستانی و دلپذیری است که در بیش‍تر مواقع این منطقه مه آلود می‌باشد. در این مکان می‌توانید پیاده روی کنید که یکی بهترین از ورزش‌ها در این مکان پیاده روی است. آنقدر این مکان زیبا است هر چند روز که برای تماشای زمان بگذارید باز هم این زمان کم می‌باشد. جالب است بدانید که بر اساس داستان‌هایی کوه زیبا هونگ شان، اژدهایی بزرگ در پشت این کوه زیبا زندگی می‌کند.

کوه هونگ شان

معرفی کوه دماوند

جمع‌بندی

در مطالب بالا به معرفی کوه هونگ شان پرداختیم کوهی زیبا در کشور چین. که کوهستان دیدنی‌ترین طلوع خورشید در دنیا را می‌توان مشاهده کرد. برای سفر به این کوهستان حتما غذا و پوشاک مناسب به همراه داشته باشید. قامت این کوه ها چنان بلند اند که همیشه توده ای ابرهای سبک آن ها را احاطه کرده اند. حالا تصور کنید با چه منظره ای روبرویید. قله های گرانیتی این محل از معروف ترین و خوش نقش ترین قله ها به حساب می آیند. کوه هونگ شان شگفت انگیز در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

منبع گردشگرها
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها