بهترین مراکز خرید در اصفهان

بهترین مراکز خرید در اصفهان

اصفهان شهری تاریخی است که بخاطر قدمت زیادش معروف شده ولی برخلاف تصور اصفهان یکی از شهر‌های مدرنیزه و شیک ایران شناخته می‌شود که به موجب مراکز خرید شیک و برند‌های معروف ایرانی باعث شده نظر اکثر خانواده‌ها و گردشگران خارجی، ایرانی را به خود جذب کند. با تاریخ ما همراه شوید تا با بهترین مراکز خرید در اصفهان آشنا شوید.

مجتمع تجاری سیتی سنتر

این مجتمع وسیع تفریحی از هفت طبقه مجزا تشکیل شده که دو طبقه از آن به پارک‌ها با گنجایش ۵۵۰۰ عددد خودروی سواری اختصاص داده شده و دیگر جای نگرانی برای پارک خودروهایتان باقی نمی‌ماند.

بهترین مراکز خرید در اصفهان

بازار چشم‌نواز گل در اصفهان

یکی از بهترین مراکز خرید در اصفهان نیز، بازار گل می‌باشد، این بازار پر از گل به بازار گیاه‌های همدانیان نیز معروف می‌باشد و در این بازار هرگونه گیاهی که فکرش را می‌کنید یافت می‌شود.

بازار موبایل در اصفهان

این ساختمان هفت طبقه به سه بخش وسیع تقسیم شده است : بخش نمایشگاه، غرفه فروش و خدمات پس‌از فروش موبایل‌ها. بخش نمایشگاه آن در قسمت همکف این مجتمع واقع شده است که می‌توانید برندهایی همچون اپل، هواوی، سامسونگ، سونی و… را به صورت روشن تست کنید و از مشاوران خبره، اطلاعات مورد نظرتان را کسب کنید. غرفه های فروش این مجتمع از طبقه اول تا پنجم قابل مشاهده است و در طبقه اخر این ساختمان نمایندگی اچ تی سی و سونی قرار دارد.

بهترین مراکز خرید در اصفهان

مناطق دیدنی اصفهان

بازار تاریخی اصفهان

این بازار با معماری بی نظیرش توجه بسیاری از معماران خارجی، ایرانی و گردشگران را به سمت خود جلب کرده است. در این بازار تاریخی کالاهایی همچون ظروف مسی و برنز با طراحی‌های زیبا، جواهرات درخشنده، ادویه‌جات، ترشی‌جات، پارچه‌هایی با جنس مرغوب وغیره به فروش می‌رسد.

معروف ترین بازار در اصفهان

بازارسلطانی یکی از مهم‌ترین و بهترین مراکز خرید در اصفهان به شمار می‌رود، این بازار به بازار قیصریه نیز معروف می‌باشد که به دو طبقه وسیع تقسیم شده و طبقه همکف آن را مغازه‌ها و طبقه دوم را دفاتر تشکیل می‌دهد. در این مکان سرپوشیده سراهایی همچون خانی، اردستانی، میراسماعیل، تالارها وچند مدرسه برای آموزش و… وجود دارد.

فروشگاه دنیل تیسو

این فروشگاه نمایندگی یک برند ترکیه‌ای است که عرضه‌کننده انواع لباس‌های مردانه با کیفیت عالی است.

آدرس: بوستان ملت، حدفاصل پل فلزی و پل آذر

مجتمع تجاری – اداری ارکیده

مجتمع تجاری اداری ارکیده دارای برندهای مختلف و معروف و رستوران‌های خوب است.

آدرس: حکیم نظامی، نبش خاقانی

مجتمع تجاری اوسان

در مجتمع تجاری اوسان می‌توانید پوشاک مورد نیاز خود را تهیه کنید. علاوه‌بر لباس، فست‌فود پدر خوب نیز در این مجتمع وجود دارد.

بازار هنر اصفهان

بازار هنر اصفهان یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین بازارهای اصفهان است و یکی از شاهکارهای معماری به حساب می‌آید.

آدرس: خیابان چهارباغ عباسی

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها