محبوب ترین سوغاتی های لندن

محبوب ترین سوغاتی های لندن 

هرگاه تصمیم به سفری را گرفتید، یک مقصد را انتخاب نکنید، زیرا جهان خداوند وسیع است و با تکنولوژی دنیای امروزی، می‌توانید به هرنقطه از جهان که خواستید، در کمترین زمان ممکن سفر کنید. یکی از این نقاط زیبا و بی‌نظیر که دارای معماری تاریخی و زیبایی می‌باشد، شهر لندن نام‌ دارد که هرساله میزبانی تعداد چشم‌گیری از گردشگران می‌باشد. در این مقاله به معرفی محبوب ترین سوغاتی های لندن می‌پردازیم.

ساعت‌بند گره‌ای، ساعتی زینتی

یقیناً هرکسی که بتواند طول بند ساعتش را خودش انتخاب کند و تظیمش کند، آن ساعت ارزش خاصی را برای آن فرد دارد. در شهر لندن با ساعت‌هایی آشنا می‌شوید که جنس بند آن از پارچه می‌باشد و می‌توانید برای انداختن این ساعت، بند آن را به مقدار لازم، روی دست خود گره بزنید.

دکمه‌هایی باطرح پل

یکی دیگر از محبوب ترین سوغاتی‌ های لندن،‌ می‌تواند این دکمه‌های زیبا باشد، این دکمه‌های جالب، رنگی صدفی دارند و همچنین دارای ابعاد مستطیلی شکل هستند، همچنین روی این دکمه نقاشی پل بزرگ لندن به چشم می‌خورد. این سوغاتی نیز یکی از بهترین و محبوب‌ترین سوغاتی‌های شهر لندن محسوب می‌شود، زیرا جلوه‌ خاص و چشم‌گیری را دارد.

از شیراز سوغاتی چی بخریم؟

ماشین مینیاتوری

از محبوب ترین سوغاتی های لندن نیز، سوغاتی‌ای به چشم می‌خورد که همه عاشق آن هستند، این ماشین‌های مینیاتوری که مینی کوپر نام دارند، دارای ابعاد چهار اینچی می‌باشند، اما در همین چهار اینچ،‌ تمامی جزئیات آن رعایت شده است،‌ به همین دلیل، این ماشین،‌ سوغاتی مورد علاقه‌ی همه گردشگران می‌باشد.

قوطی یادبود

درواقع این یادگاری و سوغاتی زیبا، یکی از نماد‌های لندن به‌شمار می‌رود که در دوران ازدواج پرنسس ویلیام ساخته شد و از آن روز به بعد،‌ این قوطی زیبا که به قوطی یادبود لندن معروف شده است، سوغاتی محبوب این شهر شناخته شد و هرکس که به این شهر سفر می‌کند، حتما از این قوطی برای اطرافیان و خانواده خود به یادگار می‌برد.

سوغاتی شرلوک هولمز

محبوب ترین سوغاتی های لندن

مگر می شود به لندن سفر کرد و سری به کلاب مشهورترین کارگاه خصوصی دنیا نزد! یکی از مشهورترین جاذبه های لندن، کلاب و کافه شرلوک هولمز است. از درب کافه که وارد می شوید می توانید بوی توتون پیپ شرلوک را حس کنید. مقدار غذاهای این کلاب، کم و خوشمزه است؛ طوری غذا سر میز می آید که انگار بعد از ته بندی اساسی، می خواهید با شرلوک همراه شوید و مسبب جنایت های لندن مه گرفته را پیدا کنید. طعم نوشیدنی های کافه شرلوک و دیدن تمام کسانی که عاشق شرلوک هستند و آن جا جمع شده اند، حتما برای هر کسی جذاب است

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها