آشنایی با بهترین مراکز خرید تهران

بهترین مراکز خرید تهران

در تهران علاوه براینکه می‌توان تفریح کرد می‌توان خریدهای بی نظیری انجام داد. از هر فرنشگاه می‌توان خریدهای مختلفی را انجام داد که تمام آنها برندهای معتبری هستند. اما از آنجایی که تهران بسیار بزرگ است و مجتمع‌های خرید در آن بسیار است سخت است که از کدام خرید کنیم که برای خرید در تهران بهترین کار این است که ابتدا  با بهترین مراکز خرید تهران به صورت کامل آشنا شوید. در این مطلب تاریخ ما همراه شماست تا در آشنایی کامل با این مراکز به شما کمک کند.

مرکز خرید در تهران ، پالادیوم

یکی از مراکز خرید بسیار لوکس در تهران پاساژ پالادیوم است که در زعفرانیه قرار دارد که این پاساژ در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده است. خدماتی که پالاددیوم در اختیار مشتریان قرار می‌دهد متفاوت‌تر از دیگر مراکز خرید است. در این مجتمع خدماتی می‌ت  کیلینیک زیبایی ، سالن ماساژ ، سالن زیبایی می‌توان اشاره کرد.

بهترین مراکز خرید تهران

مرکز خرید کوروش

یکی دیگر از مراکز خرید در پایتخت ، پاساژ کوروش است که یکی از مکان‌های پرطرفدار برای گردش در تهران است. در پاساژ کوروش می‌توانید برترین برندهای عطر و اتکلن ، کیف ، کفش ، پوشاک و لوازم آرایشی  را با کیفیت بالا خریداری کنید. ناگفته نماند در طبقه بالایی این پاساژ شهربازی و فودکورت قرار دارد که برای تفریح مکان مناسبی است همچنین این مجتمع دارای  ۱۳ سالن سینما می‌باشد.

هتل های خوب تهران

مرکز خرید سام سنتر

یکی از مراکز خرید در تهران سام سنتر است که دارای ۹ طبقه می‌باشد و در شمال تهران قرار دارد که مجموعه‌ایی بسیار بزرگ است و در این مجموعه برندهای بسیار با قیمت بالا وجود دارد این برندها هم برندهای ایرانی هستند هم برندهای خارجی. این فروشگاه اولین فروشگاه معروفی می‌باشد که سازنده عینک‌های آفتابی است.که مرکزهای خرید این فروشگاه در طبقات اول و دوم قرار گرفته است.

بهترین مراکز خرید تهران

 جمع‌بندی

در مطلب بالا با مراکز خرید تهران آشنا شدیم.  تهران به عنوان پایتخت کشور، گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را در هر فصلی به خود جذب می‌کند. یکی از دلایل سفر به این شهر بزرگ مراکز خرید آن است. مرکز خریدهای امروزی دیگر فقط جایی برای خرید مایحتاج روزانه نیستند. با وجود انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها و سالن‌های تئاتر و سینما، مردم علاوه بر خرید، برای وقت‌گذرانی،  قرارهای دوستانه و کاری و تماشای فیلم در سینما و… نیز به مراکز خرید می‌روند. یکی از دلایل بسیاری از مسافرت‌های داخلی به تهران وجود پاساژها و مراکز خرید فراوان با اجناس متنوع در پایتخت است..

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها