ماجراجویی در ارمنستان

ماجراجویی در ارمنستان 

ارمنستان یک کشور توریستی می‌باشد که درصد قابل توجهی از توریستان این کشور، ایرانیان هستند. این کشور دارای مکان‌های تاریخی و دیدنی‌ای می‌باشد که برای هر گردشگری می‌تواند جذاب باشد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با ماجراجویی در ارمنستان آشنا کنیم، پس با سایت تاریخ ما همراه باشید.

تفریح با بالون

اگر دوست دارید نگاهی سطحی به کشور ارمنستان بیندازید و آن‌را زیر پاهای خود حس کنید، تفریحاتی همچون پاراگلایدینگ و بالون‌سواری را به شما توصیه می‌کنیم. این را درنظر داشته باشید که بهترین فصول برای بالن‌سواری، بهار، تابستان و پاییز می‌باشد، ولی فصل زمستان برای انجام اینکار اصلا مناسب نیست.

ماجراجویی در ارمنستان 

پیاده‌روی خاطره‌انگیز

یکی دیگر از عوامل ماجراجویی در ارمنستان، پیاده‌روی در کوه‌های این کشور است و این کشور به‌دلیل اینکه کشوری کوهستانی است،‌ شما می‌توانید با پیاده‌روی روی کوه‌های ارمنستان به زیبایی‌های این کشور دست پیدا کنید. کوه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید شامل کوه زیبای آراگاتس، رودخانه‌ی باصفای کاری و دیگر مناطق مرتفع که با پیاده‌روی در آنجا می‌توانید با زیبایی‌های خاصی روبه‌رو شوید.

دیدنی های ارمنستان

اسکی در پیستی بزرگ و پر از برف

این پیست بزرگ و زیبا که از دانه‌های سفید پوشیده شده است، هرروزه میزبان بسیاری از اسکی‌بازان می‌باشد. همچنین شب‌های این منطقه به‌قدری زیباست که اگر حال شما خوب نباشد، به‌کل حال شما را تغییر می‌دهد. بلندترین نقطه پیست اسکی زاخکازور، تقریبا ۲۸۰۰ متر است، همچنین از آن نقطه دریاچه سوان قابل رویت است.

ماجراجویی در ارمنستان 

پاراگلایدر، تفریحی هیجان‌انگیز

کشور ارمنستان به‌دلیل همجوار بودن با کوه‌های اطراف،‌ موقعیت خوبی را برای پاراگلایدینگ فراهم کرده است. همچنین شرکت‌های بزرگ و معتبری در زمینه پاراگلایدینگ فعالیت دارند که شما با مراجعه به آنها می‌توانید این تفریح پرهیجان را تجربه کنید. قطعا پرواز بر روی دریاچه سوان، تجربه‌ای پرهیجان را به‌همراه خود دارد که می‌تواند خاطرات خوب و خوشی را برای شما و دوستانتان به ارمغان بیاورد.

منطقه کاراهونگا

ارمنستان، جزء یکی از قدیمی ترین مناطق علمی به شمار می رود. منطقه ی کاراهونگا (Karahunge) که با نام زوراتس کارر (Zorats Karer) نیز شناخته می شود، نمونه ای کامل از ستاره شناسی در دوران باستان است. سنگ های بازالت ۷۰ هزار متری، به صورت افقی در این منطقه قرار گرفته اند و دارای حفره های کوچکی هستند. در واقع اینها، یک نوع ماهواره های ستاره شناسی پیش از رصدخانه بوده اند. گرچه این ممکن است یک ماجراجویی معمولی نباشد اما یکی از منحصر به فردترین ها به شمار می رود.

حرف آخر

کشور ارمنستان یکی از بهترین کشور‌هایی است که اکثر ایرانی‌ها به آن سفر می‌کنند و از تفریحات ذکر شده نهایت لذت را می‌برند. امیدواریم شماهم ماجراجویی در ارمنستان را روزی آغاز کنید تا خاطرات خوب وخوشی را در ذهن خود حک کنید.

منبع عازم شو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها