بهترین فعالیت های گردشگری ماجراجویانه در دنیا

فعالیت های گردشگری ماجراجویانه

فعالیت‌ های گردشگری‌‌ای در دنیا وجود دارد که تجربه آنها برای هرکسی بسیار هیجان‌انگیز می‌تواند باشد، فعالیت‌هایی همچون پرش از بالگرد، کوهنوردی، قایق‌رانی و بسیاری از دیگر فعالیت‌های هیجان‌انگیز که شما را به چالش‌های بزرگ دعوت می‌کند. شما نیز می‌توانید آنها را امتحان کنید، از راحت‌ترین فعالیت گرفته که قدم زدن در طبیعت یا جنگل است، تا هیجان‌انگیزترین‌ آن که پرش از بالگرد است. در ادامه این مقاله سعی بر معرفی فعالیت‌ های گردشگری ماجراجویانه داریم، پس با تاریخ ما همراه باشید.

تور‌های تانزانیا

تورهایی در تانزانیه وجود دارد که شما را به دل حیوانات می‌برد و می‌توانید دسته‌ی عظیمی از گورخر‌ها و میش‌ها را ببینید و از خلقت طبیعت و خالقیت خداوند لذت ببرید. شرکت‌هایی که این تور‌ها را برعهده می‌گیرند، به شرکت‌های سافاری معروف هستند که شما را به اعماق حیاط وحش می‌برند. هیجانی که این تور برای شما به ارمغان می‌آورد شامل،‌ حرکت در کنار حیوانات وحشی همچون شیر،‌ پلنگ، کرگدن و بسیاری دیگر از حیوانات وحشی است.

پرش از بالگرد

در ادامه مقاله فعالیت‌ های گردشگری ماجراجویانه، به این فعالیت که از هیجان‌انگیزترین هیجان‌ها محسوب می‌شود اشاره می‌کنیم. شما با بالگردی به بالای قله آلاسکا منتقل می‌شوید و با پرش روی کوه و اسکی کردن، هیجانی بی‌نظیر را تجربه می‌کنید که تا آخر عمرتان در یاد و خاطراتان باقی می‌ماند.

فعالیت های گردشگری ماجراجویانه

جاذبه های گردشگری شمال ایران

دهکده هابیتون

یکی دیگر از فعالیت‌ های گردشگری ماجراجویانه،‌ می‌تواند بازدید از این منطقه باشد،‌ این منطقه در نیوزلند واقع شده است که فیلم ارباب حلقه‌ها در این منطقه فیلم‌برداری شده است،‌ اما امروزه به منطقه‌ای گردشگری جهت جذب گردشگران تبدیل شده است.

شفق قطبی

شفق قطبی (Aurora) یا آرورا یکی از دیدنی ترین نورپزدازی های ظاهر شده در آسمان شب قطب های جنوب و شمال است که می توانید آن را در کشورهای شمالی زمین یا در قطب جنوب ببینید. اگر وارد عرض های جغرافیایی نزدیک به قطب شمال یا قطب جنوب زمین شوید، با پدیده ای به نام شفق قطبی در آسمان روبرو خواهید شد. این نورهای رنگی و رویایی به دلیل برخورد ذرات باردار خورشیدی به جو زمین و یونیزه شدن آن ها اتفاق می افتد. اگر به تصاویر گرفته شده از شفق قطبی نگاهی بیندازید، می توانید رنگ های سبز، آبی، زرد و بنفش را در آسمان مشاهده کنید. برای مشاهده این پدیده جادویی و شرکت در فعالیت های گردشگری ماجراجویانه پیشنهاد می دهیم که به پارک ملی آبیسکو و دره تورن و کشورهایی مانند سوئد، ایرلند، روسیه، نروژ و کانادا بروید.

فعالیت های گردشگری ماجراجویانه

حرف آخر

فعالیت‌های بسیاری وجود دارد که شما می‌توانید با کمی سرمایه، نهایت هیجان را تجربه کنید و خاطرات خوب و خوشی برای خانواده و دوستان خود به ارمغان بیاورید. سایت تاریخ ما به شما پیشنهاد می‌کند که این فعالیت‌های هیجان‌انگیز را حتما تجربه کنید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها