معرفی بهترین مناطق جهان برای کایت بوردینگ

بهترین مناطق جهان برای کایت بوردینگ

کایت بوردینگ یک ورزش سالم با هیجان بالا می‌باشد که در هنگام انجام این ورزش، لحظه به لحظه،‌ آدرنالین شما افزایش پیدا می‌کند و باعث ایجاد هیجان در وجود شما می‌شود، به‌همین دلیل افراد بسیاری، به این ورزش پرهیجان علاقه خاصی دارند و حتی برای انجام آن،‌ مایل‌اند تا به کشور‌های دیگر که آب و هوای سواحل آن عالی است سفر کنند و این ورزش را در آنجا انجام دهند، اما مکان‌هایی که دارای سواحلی با آب و هوای عالی باشند، کم است ولی در این مقاله ما به شما کمک می‌کنیم تا با بهترین مناطق جهان برای کایت بوردینگ آشنا شوید و نهایت لذت را ببرید، پس با سایت تاریخ ما همراه باشید.

سواحل هاوایی

یکی از بهترین مناطق جهان برای کایت بوردینگ، سواحل هاوایی می‌‌باشد، اما یکی از بهترین سواحل در این منطقه، ساحل کایت می‌باشد، این ساحل آب و هوایی کاملا مناسب با کایت بوردینگ می‌باشد و شما می‌توانید نهایت هیجان را در این ساحل تجربه کنید.‌

برزیل، منطقه‌ای برای کایت بوردینگ

یکی دیگر از بهترین مناطق جهان برای کایت بوردینگ، برزیل می‌باشد. برزیل دارای روستایی است که اکثر کایت‌سواران به آنجا می‌روند تا هیجانی بی‌نظیر را تجربه کنند. اگر روزی به برزیل سفر کردید، حتما از این ورزش هیجان‌انگیزهم استقبال کنید و دل خود را به دریا بزنید، گاهی اوقات،‌ هیجان برای بدن انسان ضروری است.

بهترین مناطق جهان برای کایت بوردینگ

آشنایی با زیباترین کوه های جهان

ساحلی بی‌همتا در موریس

یکی دیگر از بهترین مناطق جهان برای کایت بوردینگ، جزیره لی‌مورن می‌باشد که در بالای این جزیره قرار دارد. به‌دلیل داشتن آب و هوای معتدل، این ساحل برای مبتدیان که می‌خواهند تمرینی داشته باشند بسیار مناسب است.

جزیره بوراکای

این روزها کایت بوردینگ به ورزشی شناخته شده و محبوب در جزیره بوراکای تبدیل شده و خیلی ها آن را بهترین نقطه آسیا برای کایت بوردینگ می دانند. ساحل Bulabog با آب های کم عمق، بادهای قوی و یک صخره ی مرجانی مکانی ایده آل برای یادگرفتن کایت بوردینگ می باشد. این ساحل ۱٫۵ کیلومتر عرض دارد و فاصله ۴۰۰ متری ساحل تا صخره های مرجانی به شما اجازه می دهد که در مساحتی به بزرگی ۶ هکتار کایت سرفینگ کنید. بادهای پایدار این منطقه را به جایی مناسب برای مبتدی ها و حرفه ای ها تبدیل کرده و متوسط ​​سرعت باد در این ساحل در فصل بادی ۲۲ تا ۲۷ کیلومتر در ساعت است به طوری که شدت باد معمولا در صبح ها بیشتر می باشد.

بهترین مناطق جهان برای کایت بوردینگ

حرف آخر

مکان‌های مختلفی برای انجام ورزش‌های هیجان انگیز مانند کایت بوردینگ وجود دارد که ما در این مقاله به معرفی بهترین مناطق جهان برای کایت بوردینگ پرداختیم و امیدواریم از مطالعه این مقاله نهایت لذت را برده باشید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها