راهنمای سفر تنهایی به بانکوک

راهنمای سفر تنهایی به بانکوک

راهنمای سفر تنهایی به بانکوک به عنوان یک مجموعه کامل اطلاعاتی شناخته خواهد شد که گردشگران تنها با در نظر داشتن آن قادر خواهند بود تا بدون هیچ محدودیتی، سفر مورد علاقه خود را تجربه کنند.

سفر به تنهایی آرامش بخش‌ترین اتفاقی است که می‌توان آن را رقم زد. امروزه سفر‌های خارجی حتی به تنهایی نیز امکان پذیر گردیده‌اند. گردشگران با توجه به علاقه های فردی خود مسیر سفر را انتخاب می‌کنند و در این مسیر به کشف جاذبه‌های منحر به فرد می‌پردازند که یکی از پیشنهادات شگفت انگیز می‌تواند سفر تنهایی به بانکوک باشد.

بانکوک از جمله مقاصد گردشگری جذاب و منحصر به فردی است که برای انتخاب آن نباید تعلل کرد. هتل‌های پنج ستاره تا دو ستاره در این شهر، پیش نیاز های لازم برای اقامت کنندگان را فراهم نموده‌اند. انتخاب هر یک از این هتل‌ها بر اساس ارزیابی هزینه‌های آن صورت خواهد گرفت. اگر سفر تنهایی به بانکوک را انتخاب کنید از نظر هزینه نیز برای این هتل‌ها می توانید به میزان زیادی صرفه جویی کنید.

راهنمای سفر تنهایی به بانکوک از طریق راهنماهای گردشگری بهترین فرصتی که با استفاده از آن حتی می‌توان بدون هیچ هم سفر و همراهی، نسبت به گشت و گذار در بهترین مناطق این شهر اقدام نمود.

خیابان خائو سان، بهترین انتخاب مسافران تنهای بانکوک 

خیابان خائو سان بسیار شلوغ و سرزنده است و هرکسی نظر متفاوتی درباره آن دارد اما همه متفق القول هستند که باید حتما از آن دیدن کنید. این جا محل خوبی برای آشنایی با افراد جدید و پیدا کردن دوست‌هایی با ملیت‌های مختلف است. سراسر خیابان پر از کافه و رستوران‌های بی شماری است که جلو مغازه هایشان صندلی‌های پلاستیکی و میزهای فلزی قرار داده اند، پیشنهاد می‌کنیم کمی آن جا بنشینید و هیاهوی اطرافتان را تماشا کنید که یکی از لذت‌های سفر تنهایی به بانکوک است.

راهنمای سفر تنهایی به بانکوک معرفی کننده بهترین مناطق گردشگری و تفریحی است که به واسطه آن دیگر نیازی به تجربه لحظه به لحظه مناطق نامناسب این شهر نخواهد بود.

راهنمای سفر تنهایی به بانکوک

در سراسر خیابان به جز کافه‌ها و جمعیت سرزنده، دیدنی‌های زیادی مانند گالری ملی، بناهای یادبود و مراکز خرید قرار داده شده که اگر از نشستن خسته شدید (البته بسیار بعید است) می توانید قدم زنان به سمت آن‌ها بروید. فقط حواستان باشد آن جا حسابی شلوغ است و باید مراقب کیف پول و مدارک ارزشمندتان باشید.

مکان های تفریحی در بانکوک تایلند

آشنا شدن با افراد جدید

بانکوک پر از گردشگران، مهاجران و محلی هایی است که بدنبال دوستان جدید می گردند. در سفر تنهایی به بانکوک موقعیت خوبی برای آشنایی با این افراد خواهید داشت و اصلا برخی به همین دلیل تنها راهی بانکوک می شوند. یکی از مطمئن ترین راه های آشنایی با افراد جدید استفاده از اپلیکیشن های دوست یابی است. می توانید هدفتان را بنویسید و گروهی که مانند خودتان فکر می کنند را پیدا کنید. استفاده از وبسایت MeetUp‌ نیز در بین شهروندان رایج است. در این وبسایت افراد همواره از رویدادهای سراسر شهر صحبت می کنند و شرکت در بسیاری از آن ها برای همه آزاد است.

راهنمای سفر تنهایی به بانکوک

اگر شما خانومی هستید که می خواهید مدت زیادی را تنهایی در بانکوک بمانید پیشنهاد می کنیم به گروه Bangkok Girl Gone International Facebook  بپیوندید. در این گروه خانم ها سوال ها و پیشنهاداتشان را برای گردش در پایتخت با هم به اشتراک می گذارند. بسیاری هم به دنبال یک دوست برای گردش های یک روزه می گردند.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها