راهنمای سفر به صومعه سرای گیلان

راهنمای سفر به صومعه سرای گیلان

صومعه سرای گیلان بهشت کوچکی در ایران است که سفر به آن هیچ محدوده مرزی را شامل نخواهد شد. طبیعت بکر و خیره کننده شهر گیلان در کنار جاذبه‌های فوق العاده و منحصر به فرد آن دنیایی جذاب و فوق العاده را برای گردشگران ترسیم نموده است. راهنمای سفر به صومعه سرای گیلان اطلاعات بسیار مهمی از بهترین نقاط گردشگری در این شهر را نمایش خواهد داد. گردشگران قطعا یک زمان مشخص را برای گشت و گذار انتخاب خواهند نمود که برنامه ریزی در این زمان از مهم‌ترین نکات برای تجربه یک سفر لذت بخش می‌باشد.

صومعه سرا از جمله استان‌هایی است که شرایط آب و هوایی در آن عموما به رطوبت ختم می‌گردد. ماه اردیبهشت به طور حتم می‌تواند یکی از بهترین فصول برای گردشگران به شمار آید. استان گیلان در مقایسه با بسیاری از استان‌های کشور دارای ویزگی‌هایی حیرت انگیز می‌باشد.

این استان هر ساله تعداد گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را شاهد است که برای دفعات متوالی این نقطه را انتخاب نموده‌اند.

راهنمای سفر به صومعه سرای گیلان

 جاهای دیدنی شهرستان صومعه سرای گیلان

در صورتی که با خودرو شخصی خودتان به سمت صومعه سرا گیلان رفته‌اید، اول از همه پیشنهاد می‌کنیم که در میدان شهر و در پارک ابریشیم این شهرستان توقف کنید و از هوای بی نظیر موجود در این شهرستان لذت ببرید و بعد از آن به سمت خانه‌ی قدیمی که معماری آن به سبک خانه‌های شمالی ساخته شده بروید و کمی در کنار آن عکس بگیرید قطعا زمانی که از سفر برگردید تماشای آن‌ها می تواند برایتان لذت بخش باشد.

بهترین مناطق جنگلی گیلان

مناطق گردشگری در استان گیلان بسیار متنوع‌اند. راهنمای سفر به صومعه سرای گیلان به عنوان یک مرجع کامل از منابع و مناطق گردشگری به شمار می رود که انتخاب آن به طور حتم از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

یکی از جاذبه‌های دیدنی که در شهرستان صومعه سرا گیلان وجود دارد و ما پیشنهاد می کنیم که نه تنها در این شهرستان بلکه زمانی که به مناطق شمالی کشور سفر می کنید سعی کنید که حتما به سمت بازارهای آن بروید چرا که حال و هوای غیر قابل وصفی در آن ها برقرار است. اگر کمی بخواهیم از حس و حالی که در بازارهای صومعه سرا برقرار است بگوییم، اینطور بیان می شود که یک زمانی که وارد آن می شود ماهی های تازه صید شده بر روی زمین چیده شده اند و بوی تازه ی سبزیجات و ترشی های محلی همه جا فرا گرفته است ….

روستای کسما

زمانی که به سمت صومعه سرا گیلان رفتید به غیر از بازار و پل های تاریخی، روستاهایی هم وجود دارد که می توانید به سمت آن ها بروید و از طبیعت بکر این منطقه لذت ببرید. یکی از روستاهایی که در اطراف این شهرستان قرار دارد، روستای کسما است، این روستا برای کسانی که به سفرهای تاریخی علاقمند هستند گزینه ی بسیار جذابی است؛ روستای کسما در صومعه سرا مقر نهضت های میرزاکوچک خان جنگلی بوده و تمامی بخش های آن نقاطی استراتژیکی برای مبارزات میرزاکوچک خان جنگلی محسوب می شده است. یک حمام و چندین بقعه هم در این روستا وجود دارد که از جذابیت های توریستی شهرستان صومعه سرا گیلان محسوب می شود.

راهنمای سفر به صومعه سرای گیلان

در لیست راهنمای سفر به صومعه سرای گیلان به روستا‌های مختلفی اشاره شده است که از جمله آن ها می توان به روستا کسما با تمامی جاذبه های فوق العاده آن اشاره نمود.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها