ماجراجویی در ژاپن

ماجراجویی در ژاپن

آیا تا بحال به یک سفر رویایی فکر کرده‌اید؟ یک روز رفتن به اسکی و روز بعد غواصی کردن در خوش‌آب و هواترین منطقه‌ی دنیا، بی شک این رویا تنها با یک مسافرت کوتاه و ماجراجویی در ژاپن به حقیقت خواهد پیوست، این بار دو منطقه متفاوت از ژاپن را برای ماجراجویی انتخاب کرده‌ایم <<هوکایدو>> و <<اوکیناوا>> ماجراجویان به علت پیست‌های اسکی خارق العاده و چشمه‌های آب گرم عاشق هوکایدا هستند و بسیاری از افراد هم به خاطر جنگل‌های باشکوه و آب و هوای بکر به اوکیناوا می‌روند، که ما در این مقالع قصد داریم در رابطه با ماجراجویی در ژاپن صحبت کنیم.

ماجراجویی در هوکایدو

اگر قصد ماجراجویی و جهان گردی را ذهن خود می پرورانید کشور ژاپن بخصوص شمالی ترین و جنوبی ترین جزیره‌ای این کشور که به ترتیب هوکایدو و اوکیناوا نام دارند را حتما در لیست سفر خود قرار دهید. ماجراجویی در ژاپن تفریحات هیجان انگیزی مانند اسکی در سخره‌های پرشیب، رفتن به چشمه‌های آب گرم، تماشای پرندگان مخصوص ژاپنی و کلی تفریحات مهیج و خاطره انگیزی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای دانستن بیشتر راجع به ماجراجویی در ژاپن تا پایان مطلب ما را همراهی فرمایید.

اسکی در سخره‌های پرشیب

کشور ژاپن دارای پیست‌های متحیر کننده‌ای  است که اسکی باز‌های زیادی از وجود این پیست‌ها بی‌خبر هستند پارک ملی دایستسوزان (Daisetsuzan National PAK) از آن دسته پارک‌هایی است که پیست‌های خارق العاده‌ی و البته ناشناخته‌ای زیادی را در خود جای داده ‌است ما به شما توصیه می‌کنیم اگر به ماجراجویی در ژاپن پرداختید حتما در این پیست‌های بی‌نظیر اسکی کنید.

ماجراجویی در ژاپن

رفتن به چشمه‌های آب گرم

شنا در چشمه‌ی آب گرم اونسن واقع در هوکایدو شما را در دنیایی از هیجانات غرق می‌کند که تاکنون آن را تجربه نکرده‌اید

شنا در این چشمه‌ی بی مانند تنها نصیب کسانی می‌شود که ماجراجویی در ژاپن، را از بین کشور‌های دیگر انتخاب کرده‌اند.

ماجراجویی با دوچرخه در آمستردام

ماجراجویی در اوکیناوا

اوکنیا جنوبی ترین قسمت ژاپن بشمار می‌آید و به علت داشتن آب‌هوای  گرم و بی نظیرش در تمام فصول سال به آن‌جا می‌توان سفر کرد.

دمای این طبیعت استثنایی حتی در فصل سرد زمستان ۲۰ درجه‌ی سلسیوس می‌باشد که با وجود این دما شما هیچ گونه محدودیت فصلی و زمانی برای ماجراجویی در این منطقه را نخواهید داشت.

به دیدن نهنگ‌های کراما بروید

به علت  آب و هوای گرم این منطقه تقریبا از فصل دی تا اواخر اسفند ماه نهنگ‌های بسیار زیادی از دریاچه‌های مختلف ژاپن برای جفت‌گیری و همچنین تخم ریزی به سمت جزیره‌ی کراما مهاجرت می‌کنند و آب بازی‌های دست جمعه این نهنگ‌ها با هم فرصت‌های باور نکردنی برای تماشا را برایتان رقم خواهند زد.

ماجراجویی در ژاپن

حتما به کوهنوردی بروید

جزیره‌ی بی مانند میاکو (Miyako) واقع در اوکیناوا به خاطر طبیعت چشم نوازش بر سر زبان‌ها افتاده است، و از این رو سبب شده است تا ماجراجویان بسیاری به این منطقه روی آورند، همچنین در جزیره‌ ایشیگاکی کوه سر به فلک کشده ی اوموتو واقع است که با داشتن پوشش گیاهی متفاوتش و انواع گونه‌های درختی چشم انداز‌های متفاوتی را نصیب ماجراجویانی که به این منطقه سفر می‌کنند کرده است.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها