معرفی هتل جودپالاس دبی 

معرفی هتل جودپالاس دبی 

هتل جودپالاس دبی یکی از بهترین و معروف‌ترین هتل‌های کشور دبی محسوب می‌شود که هرروزه میزبان تعداد چشم‌گیری از گردشگران می‌باشد. دسترسی آسان به مراکز خرید و دیدنی دبی، یکی از عوامل جذاب بودن این هتل می‌باشد. همچنین این هتل بزرگ پنج ستاره در مرکز دیره که یکی از شهر‌های دبی است واقع شده است.
در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با این هتل لوکس آشنا کنیم، پس با سایت تاریخ ما همراه باشید.

هتل جودپالاس دبی 

امکانات رفاهی هتل جودپالاس

اگر شما قصد اقامت در هتل جودپالاس دبی را داشته باشید، از امکانات بی‌نظیر این هتل نیز برخوردار می‌شوید. خدماتی همچون، حمل و نقل به مکان‌های دیدنی و مراکز خرید، پارکینگ بدون رزرو و رایگان، مکانی برای شارژ ماشین‌های هیبریدی یا برقی و دیگر امکانات بی‌نظیر که هر گردشگری را خوشحال می‌کند.

امکانات تفریحی هتل جودپالاس

از امکانات تفریحی هتل جودپالاس دبی می‌توان به استخر بزرگ و معروف آن اشاره کرد، این استخر روباز در بالای این هتل بنا شده‌است که دارای امکاناتی برای آفتاب‌گیری نیز می‌باشد، همچنین استخری جداگانه برای کودکان ساخته شده‌است تا والدین آنها  بتوانند با خیالی آسوده به تفریح خود ادامه‌ دهند. همچنین سالن ورزشی و بدنسازی بزرگی به ورزشکاران این هتل اختصاص داده شده‌است تا از تمرینات خود عقب نمانند. همچنین این هتل، رستورانی بزرگ را شامل می‌شود که دارای غذاهای عربی، آسیایی، هندی، ترکی و ایتالیایی می‌باشد، همچنین لازم نیست نگران مواد غذایی این رستوران‌ها باشید، زیرا این هتل بزرگ، رستورانی را شامل می‌شود که غذاهای حلال را به خود اختصاص داده‌است. همچنین این هتل نیز دارای آرایشگاهی می‌باشد که آرایشگران حرفه‌ای در آن فعالیت می‌کنند و به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به آن بزنید.

راهنمای سفر به دنیای زیر آب دبی

وضعیت اتاق‌ها

اتاق‌های هتل جودپالاس دبی نیز مجهز به جکوزی، دکوراسیون کلاسیک، حمام و سرویس بهداشتی شیک و پاکیزه و… می‌باشد که نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند.

هتل جودپالاس دبی 

فاصله تا جاذبه های معروف شهر دبی

  • این هتل تنها ۵ دقیقه تا ایستگاه متروی الریگا فاصله دارد.
  • فاصله تا مسجد بزرگ: ۱۰ کیلومتر است که اگر با ماشین بروید ۲۰ دقیقه و اگر با اتوبوس بروید ۴۰ دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا پل معلق دبی: ۲٫۵ کیلومتر است که با ماشین ۱۰ دقیقه راه خواهد بود. اگر می خواهید با اتوبوس بروید این زمان بیشتر و چیزی در حدود ۲۰ دقیقه طول خواهد کشید. پیاده هم نیم ساعت تا این مکان در راه خواهید بود.
  • فاصله تا دبی گاردن گلو: ۶ کیلومتر است که با ماشین ۱۰ دقیقه در راه خواهید بود.
منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها