همه چیز در مورد قاب عکس دبی

قاب عکس دبی

دبی یکی از شهرهای جدید و مدرن در کشور امارات متحده عربستان و همچنین در جهان است. معروفیت و مدرنیته دبی در ساختمان‌ها و بناهایی که در آن وجود دارد دوچندان شده و هر توریست و گردشگری برای تماشای این ساختمان‌ها به این شهر سفر میکنند. یکی از ساختمان‌های جدید و خارق‌العاده این شهر، برج قاب عکس می‌باشد که در دنیا بی‌همتا می‌باشد. این ساختمان به شکل قاب عکسی بنا شده و نمایی زیبا از شهر را به نمایش می‌گذارد. در ادامه با معرفی و بیان ویژگی‌های این برج، شما را با قاب عکس دبی آشنا خواهیم کرد.

سازه

شکل و شمایل این برج همانند قاب عکسی ایستاده است که نمایی که به نمایش میگذارد شهر دبی می‌باشد. رنگ این برج طلایی رنگ است و علت این امر روکش طلایی است که در ساخت این برج و نما‌کاری آن استفاده شده است. شهر دبی یکی از پیشگامان در عرصه‌ی مدرنیته و ساخت برج‌های پر زرق و برق و حیرت‌اور است. داستان جالب درمورد قاب عکس دبی این است که آن را علاوه براینکه بزرگ‌ترین قاب عکس دنیا می‌دانند، یکی از اصلی‌ترین ناقضان حق کپی رایت نیز می‌شناسند، چرا که در هنگام ساخت آن فردی مکزیکی ادعا بر آن کرده است که طرح اولیه معماری این ساختمان دزدیده شده است. برای برطرف کردن مشکل در بین فرد مدعی و شهرداری دبی، قراردادی تنظیم شد که معمار مکزیکی به دلیل مفاد آن راضی به امضای آن نشد. اما این مشکلات باعث توقف ساخت قاب عکس دبی نشد.

قاب عکس دبی

معرفی برج خلیفه دبی

ویژگی ها

این برج طلایی رنگ و جذاب با طولی ۱۵۰ متری و عرضی نود و سه متری یکی از عظیم‌ترین سازه‌های دنیا است که از مناطق جذاب برای مسافرت و گشت و گذار در بین توریست‌ها نیز می‌باشد. این برج با نمایی سیصد و شصت درجه‌ای که از شهر در اختیار شما میگذارد محل مناسبی برای عکس‎برداری و تماشای شهر زیبای دبی است. امیداریم با رفتن به قاب عکس دبی سفر خوب و مهیجی را تجربه کنید.

برجی به شکل قاب عکس آن هم با روکشی طلایی

قاب عکس دبی

در طبقه ی همکف برج، موزه ای وجود دارد که نشان می دهد که دبی چگونه از یک دهکده ی ماهی گیری به یک شهر مدرن تبدیل شده است. برنامه ی شهرداری دبی این است که به زودی این برج را به عنوان یکی از مهم ترین جاذبه های خود در کنار برج العرب و برج خلیفه معرفی کند. هنگام بازدید از این بنای زیبا این را به خاطر داشته باشید که قاب دبی در هر ساعت تنها ۲۰۰ نفر را در هر سمت برجشمی پذیرد.  قبل از خریداری بلیط حتما تاریخ و ساعت آن را در نظر بگیرید که لغو و یا متاخر نشود

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها