معرفی بازار مدینه جمیرا

بازار مدینه جمیرا

یکی از شهرهای محلی واقع شده در دبی می‌باشد، که به سبک بازارهای قدیمی ساخته شده است، از ویژگی‌های بارز این شهر استفاده از قالب بادگیرهای قدیمی در سازه‌های موجود در آن است. کالاهای موجود در بازارهای سطح این شهر، از مناطقی همانند خاورمیانه و اطراف آن تامین می‌شود. یکی از افتخارات کشورمان این است که عرضه‌ی هنر دیرینه‌ی فرش بافی نیز در این بازارها صورت می‌پذیرد. ظروف دست ساز و جذاب که به دست هنرمندان ترکی ساخته می‌شود نیز در این بازار وجود دارد که توجه هر مسافری را به خود جذب می‌کند. این شهر به دلیل وجود کافه‌ها و رستوران‌ها محل خوبی برای شب نشینی توریست‌ها نیز می‌باشد. درنتیجه بازار مدینه جمیرا یکی از مناطق خوب برای سفر و گشت و گذار می‌باشد.

بازار مدینه جمیرا

خوراکی هایی خوشمزه

هر بازاری علاوه بر مغازه‌های فروش اجناس و کالاهای مختلف، مغازه‌های تهیه و فروش غذا نیز دارد که هر مسافری بعد از گشت و گذار و تفریح درخیابان‌ها، خستگی و گشنگی خود را در این مکان‌ها برطرف می‌کند. از خوراکی‌هایی که در این مغازه‌ها بفروش می‌رسد میتوان به بستنی‌ها، آجیل‌ها، دسرها و فست‌فود اشاره کرد که طرفداران زیادی دارد، البته میل نمودن غذاهای محلی این منطقه نیز میتواند خاطره ی خوبی برای شما به ارمغان بیاورد . بازار مدینه جمیرا با توجه به منطقه خود همیشه بروزترین مواد غذایی را ارائه می‌کند.

معرفی مرکز خرید دبی مال

تفریحات

علاوه بر بازارگردی که یکی از تفریحات توریست‌ها در این منطقه می‌باشد می‌توان به تماشای نمایش‌هایی که در سالن‌های تئاتر برگزار می‌شود نیز اشاره کرد، رقص‌های محلی، کارائوکه، رقص زیبای سالسا نیز دیگر برنامه‌های مفرح موجود می‌باشد. کشور امارات به دلیل پیشرفت‌های چشم‌گیر خود در عرصه‌ی صنعت توریسم، بسیار معروف است و یکی از شهرهایی که گردشگران به تفریح در آن می‌پردازند، دبی و همچنین منطقه جبیرا است. باتوجه به این موضوع، بازار مدینه جمیرا بهترین انتخاب برای تفریح می‌باشد.

 

 معرفی بازار مدینه جمیرا دبی

اطراف بازار مدینه را چندین رستوران و کافه ارحاطه کرده. رستوران هایی نظیر رستوران ژاپنی هونیاکی و کافه بازار با موسیقی زنده در فضای باز از جمله این رستوران هاست. یکی از رستوران های معروف این مجموعه رستوران ایرانی انار می باشد.

بازار مدینه جمیرا

همچنین گردشگران و بازدید کنندگاه میتوانند در دریاچه ای که در مدینه جمیرا قرار دارد قایق های ابرا سوار شود که طول مدت ۲۰ دقیقه ای که سوار بر این قایق ها هستند از زیبایی این مدینه لذت ببرند و به آرامشی که در سفر دبی به دنبال آن بودند برسند.ساعت کاری این قایق ها هر روز از ساعت ۴ تا ۱۱ بعد از ظهر می باشد.

بازار سنتی مدینه جمیرا واقع در دهکده مدینه جمیرا در منطقه ساحلی جمیرا دبی می باشد و فضای پارک برای وسایل نقلیه فراهم شده است.

منبع بیسان گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها