آشنایی با بهترین مکان‌ها برای غواصی در فیلیپین

غواصی در فیلیپین

غواصی در فیلیپین و جزایر آن آرزوی تعداد زیادی از افراد علاقه‌مند به ورزش پرشور و مهیج غواصی است، به جرعت می‌توان گفت شنا در سواحل فیروزه‌ای این کشور خاطره‌ی متفاوت و به یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.  فیلیپین  به داشتن موجودات دریایی متنوع و سوحل رویایی معروف است و وجود انواع گونه‌های متفاوت نرم‌تنان حال و هوای متفاوتی را برای غواصان به ارمغان خواهد آورد، وجود جزایر خارق‌العاده‌ و بکر این کشور عاملی برای میزبان شدن همیشگی‌اش شده است. افراد زیادی از تمام نقاط جهان برای تجربه‌ی یک غواصی متفاوت عازم سواحل این کشور بی‌نظیر می‌شوند، برای آشنایی بیشتر با این سواحل شورانگیز تا پایان مطلب را ما یاری فرمایید.

غواصی در فیلیپین

جزیره Malapascua

جزیره malapascua از جمله نقاط پر طرفدار برای غواصی در فیلیپین است، این جزیره‌ی بکر و خارق العاده به خاطر جذابیت‌های طبیعی و دست نخورده‌ای که دارد در تمام فصول سال غواصان زیادی را به سمت خود می‌کشاند، وجود کوسه‌های دم دراز (که از جمله گونه‌های نادر در جهان می‌باشند) در سواحل این جزیره، چشم انداز‌های بی نظیری را برای علاقه‌مندان به ورزش غواصی تداعی کرده است. البته تماشای انواع گونه‌های مختلف نرم تنان از جمله شیر ماهی، ماهی تن و… در آب‌های زلال و نیلگون این جزیره خالی از لطف نیست.

آشنایی با دیدنی های پالاوان فیلیپین

جزیره بهل (Bohol)

وجود این جزیره‌ی طبیعی در مرکز فیلیپین مانند نگین سبزی در مرکز کشور فیلیپین خودنمایی می‌کند، غواصان زیادی آرزوی غواصی در قسمت انتهایی این جزیره که به صخره‌های مرجانی Balicasag ختم می‌شود را دارند، که وجود همین صخره‌های بی‌مانند عاملی برای انتخاب این نقطه برای یک غواصی متفاوت شده است، ما به شما توصیه می‌کنیم اگر قصد سفر به این کشور پرماجرا را دارید حتما جزیره‌ی بهل را برای یک غواصی به یادماندنی و مهیج انتخاب کنید.

این نکته را به خاطر بسپارید این جزیره به علت محبوبیتش در بین مردم در اکثر فصول شلوغ است اگر می‌خواهید نقاط خلوت و آرام‌تر این جزیره را برای تفریح انتخاب کنید به سمت بخش‌های غربی این جزیره بروید.

غواصی در فیلیپین

ناحیه Puerto Galera

این ناحیه در ۱۳۰ کیلومتری جنوب مانیل است و ۴۰ سایت غواصی دارد که جزو بهترین مکان‌ها برای غواصی است که در هر کدام از آن‌ها جانوان جدیدی برای تماشا وجود دارد. اینجا ناحیه‌ای به اسم سابانگ دارد که بیشتر برای غواصان جدی و حرفه‌ای ناسب است. غواصان حرفه‌ای در اینجا به دور هم جمع می‌شوند تا گنجینه‌های این محل که شامل چشم انداز‌های خیره کننده پر از مرجان هستند را کشف کنند. به این مناظر تماشایی، گروه‌هایی از ماهی‌های رنگارنگ و نهنگ‌ها را هم اضافه کنید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها