روش هایی برای برگزاری سافاری بدون ماشین

 سافاری بدون ماشین چگونه است؟

آیا تا به حال واژه‌ی سافاری و البته سافاری بدون ماشین به گوشتان خورده است؟ سافاری که در اصطلاح به معنی وحش گشت نیز از آن یاد می‌شود، به نوعی سفر در صنعت گردشگری گفته می‌شود، این شیوه‌ی طبیعت گردی(سافاری بدون ماشین) یک شیوه‌ی نوین برای ماجراجویی در دل طبیعت است در این روش شما ارتباط نوین و البته متفاوتی را با طبیعت و موجواتی که در دل این طبیعت به حیات خود ادامه می‌دهند خواهید گرفت.

 سافاری بدون ماشین فرصتی برای شما به ارمغان می‌آورد که ارزش و هیجانی که شما در آن تجربه می‌کنید به هیچ وجه قابل قیاس با مستنداتی که از قاب تلویزیون مشاهده می‌کنید نیست. ما در ادامه مطلب می‌خواهیم به شرح این ماجراجویی هیجان انگیز بپردازیم پس با همراهی شما عزیزان با روش‌هایی که امکان یک سافاری بدون ماشین را برای ما به ارمغان خواهد آورد بیشتر آشنا می‌شویم.

بازدید فرهنگی

شما می‌توانید از طریق تجربه یک بازدید فرهنگی سافاری بدون ماشین را تجربه کنید و با آداب و رسوم و فرهنگ این خطه آشنایی پیدا کنید.، در این سفر پرماجرا شما می‌توانید با کمک قبیله شانگان(Shangaan) که در دهکده‌ی زیبای کامباکو اقامت می‌کنند اطلاعات صریح و دقیقی از این قبیل حیوانات نادر در آن منطقه، زیست بوم و پوشش گیاهی آنجا و… را به دست آورید. در عین حال شما می‌توانید با مشاهده کارهایی مانند روشن کردن آتش با سنگ، حصیر بافی توسط شاخ و برگ درختان و … را نیز بیاموزید.

روش هایی برای برگزاری سافاری بدون ماشین

بهترین فعالیت های گردشگری ماجراجویانه در دنیا

کانو سواری

شما با اقامت در وامبورا که از آن به عنوان قلب طبیعت یاد می‌شود می‌توانید با سوار شدن بر قایق‌هایی که بر روی آب‌های این منطقه شناور هستند سفر توام شده با ماجراجویی خود را در دل طبیعت آغاز کنید، در این منطقه‌ی خارق العاده شما صحنه‌های تماشایی مانند آب خوردن بز‌های کوهی از آبشخور‌های این طبیعت زیبا و … را شاهد خواهید بود، همچنین وجود قورباغه‌های کوچک وبزرگ رنگارگ در دل چمن‌های بلند و در کنارسواحل این طبیعت زیبایی صبح‌های آنجا را دو چندان کرده است.

روش هایی برای برگزاری سافاری بدون ماشین

پیاده روی در دل جنگل

در اعماق قاره آفریقا یک ماجراجویی بزرگ مهیا است. یک سفر بی‌نظیر به سمت دریاچه‌ واقع در پارک ملی «مان‌یارا» (Manyara) در کشور تانزانیا که طی آن مسافران می‌توانند به تماشای انواع پرندگان و نخستی‌ها در قلب طبیعت و زیستگاه طبیعی‌شان بنشینند. از این جمله می‌توان به گونه‌هایی از پرندگان بومی همچون منقار شاخی صورت نقره‌ای و گونه‌های میمون مثل «vervet monkey» اشاره کرد. به علاوه مارهایی همچون مامبای سیاه نیز در این منطقه مشاهده می‌شوند که در همراهی با ارکیده‌های وحشی و البته بی‌شمار گونه از پروانه‌ها، بهشتی رویایی برای عاشقان طبیعت را ترسیم می‌کند.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها