معرفی مسیرهای طبیعت گردی برزیل

مسیرهای طبیعت گردی برزیل

شاید تا به حال با مسیرهای طبیعت گردی برزیل آشنا نشده‌اید و یا از نظر شما مسیرهای معروفی برای طبیعت گردی در برزیل وجود نداشته باشد. اما بهتر است به شما یادآوری کنیم که این کشور پهناور دارای ۷۶ پارک ملی متنوع، تعدادی پارک منطقه‌ای، ۸ هزار کیلومتر ساحل با گونه های زیستی فوق العاده‌ای است که همه‌ی اینها میتوانند گزینه مناسبی به برای طبیعت گردی در برزیل به شمار بیایند. با ما همراه باشید تا با بهترین مسیرهای طیبعت گردی برزیل بیشتر آشنا شوید.

Lagoinha do Leste در فلوریانوپلیس

خلاصه بگوییم، در این منطقه وارد بهشت گرمسیری می شوید! ساحلی بکر و طبیعی که فقط از طریق مسیرهای پیاده روی، از طریق دریا و یا از طریق هلیکوپتر قابل دسترسی است. بنابراین، اگر جزو آن دسته افرادی هستید که خلوت بودن جایی که به آن سفر می کنید برایتان اهمیت دارد، خیالتان راحت باشد. این منطقه بیش از ۴۵۳ هکتار وسعت دارد و در سال ۱۹۹۲ به عنوان یک منطقه محافظت شده اعلام شد. در اینجا می توانید از تماشای گونه های گیاهی، صخره ها، تفریحات ساحلی و البته پیاده روی در طبیعت خلوت و بکر لذت ببرید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید به دریاچه و آبشاری که در نزدیکی اینجا وجود دارد بروید. اگر هم قصد پیاده روی به سمت ساحل را دارید،‌ باید بگوییم که این مسیر چیزی حدود ۲ الی ۳ ساعت وقت شما را خواهد گرفت.

مسیرهای طبیعت گردی برزیل

Claudio Coutinho Trail در ریودوژانیرو

یکی دیگر از مسیرهای مناسب طبیعت گردی، مسیر کلاودیو کوتینیو می‌باشد. کف این مسیر هموار و سنگ فرش بوده و دارای طولی به اندازه ۱.۲۵ کیلومتر می‌باشد.از مزایای این راه آن است که به هنگام عبور از آن میتوانید زندگی میمون‌ها را از نزدیک ببینید و تا پایان مسیر خود را با آنها سرگرم کنید. همچنین از تماشای محیط جنگلی  و سرسبز آن لذت ببرید.

آشنایی با بهترین تعطیلات ماجراجویانه

Bonet Beach  در   ilhabela

مسیر ساحلی ایهابلا به واسطه پوشش جنگل‌های باران زا و کوه‌های مرتفع گزینه مناسبی برای طبیعت گردی به حساب می‌اید. شما میتوانید به همراه قایق‌های کوچک یا از طریق پیاده‌روی، عظمت طبیعت احاطه شده در این منطقه را ببینید و از سکوت حاکم در آنجا لذت ببرید.

مسیرهای طبیعت گردی برزیل

Cachoeira do Rio do Engenho در Itacare

مسیر کاچواریا مسیری فوق العاده جذاب و پرطرفداری است که در طول مسیر میتوانید شاهد جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیری باشید. در امتداد این مسیر آبشاری رویایی و گونه‌های کم‌یاب جانوری و گیاهی خواهید دید. حتی میتوانید از قایق‌های قدیمی استفاده کنید تا لذت طولانی‌تری از طبیعت بکر آن داشته باشید. ضمنا بعد از بازدید از این مناظر زیبا میتوانید به همراه رهنمای تور به رستوان تعبیه شده  در دل طبیعت بروید و خاطرات به یادماندنی را از این طبیعت گردی باشکوه ثبت کنید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها