همه چیز در مورد ماجراجویی در جزیره ماماریس

ماجراجویی در جزیره ماماریس

  این بهشت زمینی در جنوب غربی کشور ترکیه قرار دارد؛ هیجانی که در دل ماجراجویی در جزیره ماماریس نهفته است باعث شده همه ساله ماماریس میزبان طبیعت گردان و ماجراجویان زیادی از تمام نقاط جهان باشد. وجود جزایر آبی منحصر به فرد این طبیعت شگفت‌آور همانند الماس‌هایی خوش رنگ و زیبا در دل ماماریس خودنمایی می‌کنند.

این جزیره به خاطر ویژگی‌های منحصر به فردش و سواحل آبی بکر و بی نظیرش در تمام فصول بخصوص فصل بهار و تابستان به خاطر گرمی ‌هوا پذیرای گردشگران بیشتری است.  با همراهی شما عزیزان قصد داریم سیری اجمالی بر روی مناطق و جاذبه‌های گردشگری ماماریس داشته باشم و بیشتر راجع به ماجراجویی در جزیره ماماریس بدانیم.

جزیره کلئوپاترا

این جزیره محبوب در ۱۶ کیلومتری جزیره‌ زیبای ماماریس واقع شده است، شن‌های طلایی کلئوپاترا در جهان از معروفیت خاصی برخوردار است همچنبن وجود شهر باستانی و زیبای سدرا در نزدیکی این جزیره زیبایی کلئوپاترا را صد چندان کرده است.

ماجراجویی در جزیره ماماریس

بازدید از روستا‌های قدیمی و باستانی ماماریس

وجود روستا‌های قدیمی و زیبای این جزیره حال و هوای عجیب و شگفت انگیزی را به ماماریس بخشیده است. افرادی که قصد دارند بیشتر راجع به آداب و رسوم ساکنین جزیره‌ی ماماریس بدانند رفتن به این روستا‌ها بهترین گزینه برای آنان است.

 قلعه و موزه‌‌هایُ ماماریس

  وجود قلعه و موزه‌های ماماریس از محبوبیت خاصی در بین مردم برخوردار است چرا که می‌توان از این دو تمدن تاریخی  به عنوان بهترین منبع برای پی بردن به تاریخ و پیدایش جزیره‌ی ماماریس استفاده کرد، همچنین وجود این قلعه‌ها و موزه‌ها‌ در جزیره ماماریس از جمله بهترین نقاطی است که می‌توان از آنجا ماجراجویی در جزیره‌ ماماریس را آغاز کرد.

آشنایی با جاذبه های گردشگری ماماریس

تورونج

تورونج یکی دیگر از مناطق تفریحی و گردشگری جزیره‌ی ماماریس است، تورنج به خاطر قرار گرفتن در بین تپه‌های سرسبز و بخاطر داشتن اقامتگاه ساحلی زیبا و مهیا بودن شرایط برای یک شنای به یاد ماندنی در تمام فصول سال و بازه‌های زمانی مراجعه کنندگان زیادی دارد.

ماجراجویی در جزیره ماماریس

غواصی در مارماریس

غواصی از تفریحات محبوب گردشگرانی است که علاقه مند ورزش های آب هستند. فرقی ندارد که غواص حرفه ای باشید و یا برای اولین بار بخواهید غواصی را تجربه کنید، در هر دو صورت می توانید این تفریح لذت بخش را تجربه کنید. برای غواصی مربی و غواص حرفه ای شما را برای گشت و گذار در اعماق آب های دریا همراهی خواهند کرد.

مارماریس مارینا

مارماریس مارینا از جاذبه های معروف مارماریس بشمار می رود. این خلیج زیبا منزلگاه کشتی های تفریحی متعدد، کافه رستوران های فوق العاده، مراکز خرید و استخر است.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها