نکاتی برای داشتن سفری هیجان انگیز

نکاتی برای داشتن سفری هیجان انگیز

نکاتی برای داشتن سفری هیجان انگیز که باید حتماً علاوه بر توجه به آنها، دیگر نگران اینکه به هم‌سفران خوش بگذرد نباید باشید. در هر سفری علاوه بر اینکه بسیار مهم است که به شما خوش بگذرد؛ بسیار هم مهم است که کم‌خرج کنید. فردی از سفرش لذت برده است که علاوه بر داشتن سفری عالی، سفری ارزان هم داشته باشد.

نکاتی برای داشتن سفری هیجان انگیز

سفر راحت‌تر با استفاده بهتر از موبایل

نمی‌خواهم مثل کتاب‌ها بگویم تلفن همراه خود را کنار بگذارید! اتفاقاً می‌خواهم بگویم برای سفرتان از موبایلتان استفاده کنید! برای انجام کارهایی که دیگر فنّاوری برای آنها جواب دارد، بهتر است از فنّاوری استفاده کنید. برای مثال برای تاکسی گرفتن می‌توانید از برنامه های موبایلی هایی مثل اوبر استفاده کنید.

در سفر خانه ندارید پس کیف داشته باشید

بهترین راه برای لذت بردن از سفر، داشتن یک کیف است نه یک چمدان ۲۰ کیلویی! بنابراین توصیه می‌کنیم در خرید کیف سفر خود دقت داشته باشید. بدترین اتفاق برای یک جهانگرد، پاره شدن کیف سفر در حین دیدن دیدنی‌ها است.

برای خرید کیف نگران قیمت نباشید. کیف‌های سفر گران بخرید اما باکیفیت باشند. همچنین کیف‌های ضد آب از بهترین گزینه‌ها هستند.

نکاتی برای داشتن سفری هیجان انگیز

۷ ماجراجویی در سفر که هر کسی دل و جراتش را ندارد

هتل نزدیک‌تر به دانشگاه، هتل بهتر برای شما

اگر به شهری سفر می‌کنید که دانشگاه‌های مشهوری دارد، بهتر است به هتل‌های نزدیک دانشگاه‌ها سری بزنید. از مهم‌ترین مزایای هتل‌های نزدیک دانشگاه‌ها این است که هم ارزان هستند و هم از امنیت بهتری برخوردار هستند.

هتل‌های نزدیک دانشگاه‌ها قیمت مناسبی دارند. پس اگر به دنبال یک سفر اقتصادی می‌گردید بهتر است از این هتل‌ها استفاده کنید.

در جست‌وجوی تجربه‌های محلی باشید

اگر آرزوی این را دارید که فرهنگ و سنت‌های یک کشور خاص را بشناسید راه دیگری ندارید جز اینکه به میان مردم محلی بروید و از نزدیک راه و روش زندگی آن‌ها را تماشا کنید. سایت‌هایی مثل کوچ سرفینگ و Airbnb به‌راحتی این امکان را برایتان فراهم می‌کنند که یا به‌طور رایگان سوار ماشین‌های افراد بومی شوید و یا برای اقامت از خانه‌های آن‌ها استفاده کنید. اگر امتحان غذاهای خوشمزه هر محل از هیجان‌انگیزترین قسمت‌های سفرتان است به سایت EatWith بروید تا با سرآشپزهای محلی آشنا شوید که گردشگران را برای صرف شام به خانه‌هایشان دعوت می‌کنند.

نکاتی برای داشتن سفری هیجان‌انگیز که در این مقاله به آنها اشاره کردیم؛ طلایی هستند که به‌رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. بنابراین این در اختیار شماست که بهترین استفاده را از آن بکنید.

منبع بهداشت نیوز
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها