معرفی هتل آتلانتیس دبی ، زیباترین هتل در جزیره جمیرا

هتل اتلانتیس دبی

دبی یکی از پرطرفدارترین مقاصد سفر و تفریح به‌شمار می‌رود که دارای نقاط دیدنی و تفریحی بسیاری است. همین امر باعث شده است تا بسیاری از سرمایه‌داران جهانی، فکر احداث هتل‎‌های زیبا در این شهر به سرشان خطور کند. یکی از این هتل‌های مجلل و معروف، هتل آتلانتیس دبی است که میزبان توریست‌های کشور امارات و شهر دبی می‌باشد.

نگاهی به امکانات رفاهی در هتل اتلانتیس

این هتل بزرگ و باشکوه در دبی، مفتخر به داشتن ۵ ستاره است. نقطه‌ی جفرافیایی که این هتل در آن واقع شده است، جزیره جمیرا می‌باشد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل داشتن ساحلی شنی مشرف به خلیج فارس است. آکواریومی پر از ماهی‌های مختلف و علاوه بر آن وجود دلفین در این آکواریوم، که واقع در زیر هتل می‌باشد نیز از دیگر جذابیت‌های این هتل به‌شمار میرود.

هتل آتلانتیس دبی

از امکانات هتل آتلانتیس دبی می‌توان به رستوران‌های موجود در این هتل مجلل اشاره کرد، رستوران‌ یوان که رستوران چینی و رستوران نوبو که بهترین رستوران این هتل انتخاب شده است، در لیست رستوران‌های موجود در این هتل قرار می‌گیرد. در رستوران‌های این هتل انواع غذاهای محلی و فسفودی سرو می‌شود. وجود وای فای برای استفاده ساکنان هتل، تلویزیون‎های بزرگ، چای‌ساز و قهوه‌ساز که باعث تکمیل شدن امکانات اتاق‌ها می‌باشد نیز از نکات مهم برای انتخاب این هتل به عنوان محل سکونت در طی سفر به شهر دبی است.
وجود صرافی برای تبدیل ارز، محل نگهداری کودکان، امکان اجاره کردن خودرو برای گشت و گذار در سطح شهر، وجود آرایشگاه‌های زنانه و مردانه نیز، باید در لیست امکانات این هتل افزوده شود.

معرفی هتل جودپالاس دبی

امکانات تفریحی هتل اتلانتیس

راه اختصاصی در نظر گرفته شده از هتل آتلانتیس دبی به پارک آبی آکواونچر که بزرگ‌ترین پارک آبی منطقه می‌باشد از دیگر نکات مثبت تفریحی و رفاهی این هتل است. این پارک آبی دارای سرسره‌های آبی عظیم، محل‌های مناسب برای شیرجه و هم چنین امکانات غواصی و پارک آبی کوچک برای کودکان نیز می‌باشد.

لیست اتاق‌های هتل

هتل آتلانتیس دبی

سوییت اکسکیوتیواین سوییت ها ۱۰۱ متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و مکان پذیرایی در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.

سوییت کلاب تراساین سوییت ها ۹۴ متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و مکان پذیرایی در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.

سوییت کلاب رگالاین سوییت ها ۱۶۴ متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و مکان پذیرایی در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.

سوییت زیر آب نپتوناین سوییت ها ۱۶۵ متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و مکان پذیرایی در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.

سوییت خانواده تراساین سوییت ها ۱۳۹ متر مساحت دارند، سه تخت دو نفره بزرگ و مکان پذیرایی در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.

سوییت خانواده اکسکیوتیواین سوییت ها ۱۴۶ متر مساحت دارند، سه تخت دو نفره بزرگ و مکان پذیرایی در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها