مناسب‌ترین زمان برای سفر به مراکش

سفر به مراکش

بهترین زمان سفر به مراکش در فصل بهار و تابستان به علت مساعد بودن آب و هواست چرا که گردشگران از مسافرت خود احساس نشاط و رضایت بیشتری می‌کنند. کشور مراکش به عنوان یک کشور مسلمان نشین متمدن، مناطق و جاذبه‌های تاریخی بسیاری را در خود گنجانده است،  اما آب و هوای سرد و خشکی که این کشور دارد شاید مانع سفر شما به این منطقه دیدنی شود. لذا ما به تشریح اقلیم و فصول سال این منطقه می‌پردازیم تا شما از زمان مسافرت به این شهر اطمینان حاصل نمایید.

سفر به مراکش

 آب و هوا

مسلما یکی از مهم‌ترین گزینه‌های هر شخصی که در برنامه ریزی برای مسافرت‌های خود مد نظر دارد چگونگی وضعیت آب وهوای مقصد مورد نظر است. کشور مراکش نیز مانند اکثر کشورها فصل‌هایی با آب و هوای متفاوت را داراست. وجود آب وهوای بهاری از ماه مارس تا می و همچنین آب و هوای پاییزی از سپتامبر تا نوامبر باعث می‌شود سیل عظیمی از گردشگران به این کشور تاریخی و زیبا روانه شود.

بهترین زمان سفر به شهر مراکش بر اساس فصول سال

قبل از مسافرت به مراکش از چگونگی آب و هوای این منطقه اطمینان حاصل کنید تا سفر هیجان‌انگیزی برای خود و همراهان‌تان رقم بزنید، بر اساس اطلاعاتی که در سازمان هواشناسی این کشور وجود دارد ما قصد داریم به شرح تمامی فصول این خطه‌ی گردشگری بپردازیم.

آشنایی با جاذبه های گردشگری مراکش

فصل بهار

وجود پوشش گیاهی انبوه و رویش گل‌هایی با تنوع فراوان جلوه‌ زیبایی به شهر مراکش می‌بخشد. باریدن باران‌های بهاری شور انگیز در هنگام پیاده‌روی، قدم زدن در خیابانهای این شهر را خاطره‌انگیزتر می‌کند. به همین دلیل توریست‌های زیادی در این موقع سال به مراکش سفر می‌کنند. می‌توان گفت بهترین زمان سفر به مراکش همین فصل است که گردشگران از سفر خود احساس رضایت و خشنودی بیشتری می‌کنند.

فصل تابستان

فصل تابستان در مراکش مانند دیگر کشورهایی که بر روی خط استوا قرار دارند با دمای ۳۷درجه سانتی گراد بسیار گرم است. در ساعات میانی روز هنگامی که تابش نور آفتاب شدید است قدم زدن و گردش را سخت و طاقت فرسا می‌کند.

سفر به مراکش

فصل پاییز

فصل پاییز همانند فصل بهار دارای آب و هوای متعادل و مساعدی برای مسافرت است. کاهش دمای دوباره در فصل پاییز باعث افزایش شمار گردشگران به این شهر می‌شود. علاوه بر فصل بهار این فصل حیرت انگیز نیز بهترین زمان سفر به شهر مراکش محسوب می‌شود زیرا برگزاری جشن‌ حوئی و موسیقی باعث ایجاد فستیوال‌های پاییزی می‌شود که اوقات خوشی را برای توریست‌های حاضر در آنجا به ارمغان می‌آورد.

فصل زمستان

نگذارید موقعیت مکانی شما را گول بزند کشورمراکش را به‌عنوان یک کشور سرد با آفتابی گرم می‌شناسند. در حالی که دمای روز بین ۱۵٫۶ تا ۲۱٫۱ درجه سانتی‌گراد است، بادهای سرد می‌توانند دما را در شب به ۴٫۴ درجه سانتی‌گراد نیز برسانند.به‌علاوه، در ماه دسامبر (۱۰ آذر تا ۱۰ دی) مکررا باران می‌بارد. با وجود تمام این‌ها، ماه‌های زمستانی گردشگران زیادی را به‌خصوص در زمان نزدیک کریسمس و رویدادهای ورزشی ویژه‌ای چون گرند پریکس مراکش به سمت خود می‌کشاند.با وجود افت دما، قیمت هتل‌ها کاهش چندانی نمی‌یابد؛ بنابراین، حداقل از دو ماه زودتر مکان اقامتی مورد نظر خود را رزرو کنید.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها