پر آوازه ترین جاذبه های جهان را بشناسید!

جاذبه های جهان

وجود جاذبه های جهان رنگ بوی تازه ای را به حال و هوای تمامی تماشاگران و سفیران به این نقاط خواهد داد که اصلا نمی توان آن را با چند کلمه ی قاصر وصف کرد چرا که اصلا مشاهده ی حضوری از این نقاط غیر قابل توصیف است که در ادامه‌ی مطلب به ذکر چند مورد از جاذبه های جهان خواهیم پرداخت.

رشته کوه های رنگین کمانی آندس در پرو

رشته کوه های رنگارنگ آندس یکی از جاذبه های جهان بشمار می‌آید که پنج سال پیش کشف شد و در این بازه ی زمانی کوتاه استقبال زیادی از آن شده است، این رشته کوه خارق العاده دارای صخره ‌های خطرناکی است که تنها کوه نوردان و صخره نوردان ماهر از پس پیاده روی بر روی این کوه زیبا و البته خطر ناک بر می آیند.

جاذبه های جهان

دریاچه ی صورتی

دریاچه‌ی صورتی رنگ هلیار  واقع در استرالیا یکی از عجیب ترین دریاچه‌هایی است که تاکنون شناخته شده است،  طبق بیانات دانشمندان رنگ صورتی آب این دریاچه به علت وجود نمک زیاد در آن است که باعث تغییر رنگ، رنگدانه های جلبک های موجود در این دریاچه می‌شود که به بیان علمی به آن واکنش بین نمک و کربنات گفته میشود همچنین مجاورت این دریاچه‌ی بی مانند در کنار اقیانوس آرام منظره‌ی رویایی را به تصویر کشده است.

بهترین شهرهای جهان برای گردشگری

رودخانه ی پنج رنگ

این پدیده ی رنگارگ افسانه ای، درون برخی از آب های کشورهای خارجی از جمله ویستا هرموسا ، کلومبیا  به چشم می خورد. جالب است بدانید این پدیده ی نادر تنها در برخی از فصول سال همانند گرم و سرد شدن آب و هوا، زیاد و کم شدن عمق آب و… این رنگ ها در آب به وجود می‌آید. اما بهترین مکانی که می توان این پدیده را به وضوح دید در شمال کشور نروژ در نزدیکی شهر ترموسو است.

جاذبه های جهان

Spiaggia Rosa ، ساردینیا ، ایتالیا

ساحل جزیره ی زیبا از جزیره بودلی از شن و ماسه های صورتی پوشیده شده است و دلیل آن وجود فسیل های خرد شده، کریستال ها و مرجان های دریای مدیترانه می باشد.از این رو نام اسپپیاگیا یا ساحل صورتی را دارد. شن و ماسه های صورتی بسیار نادر و خواستنی هستند، بسیاری از شن های این مکان توسط مردم در طول سال ها برداشته شده و بدین جهت بازدید عموم از این ساحل ممنوع است. خبر خوب اینکه شما هنوز هم میتوانید از نزدیک ساحل یک نگاه کلی به آن بکنید

منبع نمناک
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها