غذاهای سنتی دبی

غذاهای سنتی دبی

لذت سفر به دبی بر هیچ یک از ما پوشیده نیست. مکان های تفریحی و جاذبه های توریستی که دارد هر فردی را مجذوب خود می کند . یکی از جاذبه های سفر امتحان کردن غذاها و رفتن به رستوران های آن مکان می باشد که خب برای این تفریح کجا از دبی بهتر با بهترین و لاکچری ترین رستوران ها و همچنین ذائقه ای که خب خیلی به مردم ایران و لبنان نزدیک هست. بیش از این وقت را تلف نمیکنیم و مستفیم می رویم به سراغ معرفی غذاهای سنتی دبی

مجبوس | machboos

نمیتوانم به شما قول بدهم که پس از امتحان کردن این غذا از سفارش دادن مجدد آن صرف نظر و خودداری کنید . این غذا از گوشت بره و برنج و گوجه تشکیل شده که بوسیله ادویه های مخصوص طعم دار شده است.

غذاهای سنتی دبی

شتر شکم پر 

این غذا جزو محبوب ترین ها و همچنین گران ترین غذاهای سنتی دبی به شمار می رود . از محتویات این غذا میتوان به گوشت شتر ، ادویه جات ، سبزیجات ، کره و … اشاره کرد .

معروف ترین مراکز خرید دبی

فلافل

از غذاهای محبوب میان عرب ها که خب صد البته طرفداران زیادی نیز در میان ایرانیان دارد .

مردم دبی معمولا فلافل را به صورت یک وعده ی جداگانه که در کنار سایر غذا ها سرو می شود ، مصرف می کنند .

تبوله | Tabbouleh

بگذارید در میان غذاهای سنتی دبی که بسیار هم خوشمزه می باشند یک غذای گیاهی هم معرفی کنیم که بی تردید طرفداران خودش را دارد .در این غذا علاوه بر سبزیجات خوش عطری که در آن هستند از بلغور نیز به عنوان طعم دهنده ی دیگر بهره می گیرد.

غذاهای سنتی دبی

هریس

این غذای حلیم مانند از گوشت و گندم درست می شود که خب می تواند یک خوراکی بسیار مقوی برای ساعات اولیه روز محسوب کرد.

و در آخر

امتحان کردن غذاهای محلی، یکی از لذت‌های سفر است که نباید از دست بدهید. به خصوص در شهری مثل دبی، که پر از رستوران‌های متنوع است. دبی، دنیایی از جاذبه‌ها است. از مهم‌ترین جاذبه‌های آن می‌توان به رستوران‌های متعدد از فرهنگ‌ها و کشورهای مختلف اشاره کرد. در واقع، غذا خوردن و امتحان کردن طعم‌های جدید، یکی از بزرگ‌ترین تفریحات گردشگران در تور دبی است.

اگر در فکر سفر هستید و به دنبال بهترین تور نوروز ۹۹ می‌گردید، بهترین مقصد برای شما، دبی است. تنوع جاذبه‌ها و سرگرمی‌ها در دبی، هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها