آشنایی با بهترین رستوران های تهران( قسمت سوم)

بهترین رستوران های تهران قطعاً با هم رقابت می‌کنند تا بهترین‌ها را به شما ارائه کنند. این رستوران‌ها دارای بهترین غذاها و بهترین منظره‌ها هستند. طبیعی است که تفاوت قیمت بسیاری میان این رستوران‌ها با رستوران‌های در سطح شهر وجود دارد.

بهترین رستوران های تهران کدام اند؟

در یک خط می‌توان بهترین رستوران‌های تهران را رستوران گردان برج میلاد، رستوران نایپ، رستوران روحی و رستوران مرشد دانست.

رستوران گردان برج میلاد

این رستوران همان‌طور که در نام آن نیز به چشم می‌خورد در برج میلاد قرار دارد. ظرفیت این رستوران دارای حدود ۳۰۰ نفر می‌باشد.

این رستوران آن قدر بزرگ است که یک طبقه از برج میلاد را به خود اختصاص داده است. رستوران گردان برج میلاد می‌تواند دو بخش ثابت و متحرک است. در واقع می‌توان گفت بهترین رستوران تهران می‌تواند دو بخش از غذاهای مختلف داخلی و خارجی را سرو کند.

رستوران گردان برج میلاد در هر سه وعده‌غذا ارائه می‌کند. صبحانه‌های این رستوران از دیگر غذاهای آن بسیار مشهورتر است. در این رستوران نزدیک به سی نوع صبحانه ارائه می‌شود. تمام این صبحانه‌ها نیز با کیفیت فوق‌العاده در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

بهترین رستوران های تهران

پشتیبانی از انواع غذاهای داخلی و خارجی از ارزش‌هایی است که این رستوران به مشتریان ارائه می‌کند. این رستوران از انواع غذاهای محلی اصلی کشورمان سرو می‌کند. در کنار آنها برای مشتریانی که ذائقه متفاوتی دارند غذاهای فرنگی و خارجی سرو می‌کند.

رستوران گردان برج میلاد واقع در ارتفاع دویست و هفتاد و شش متری، بزرگ‌ترین رستوران گردان جهان است که بخش متحرک آن در هر ساعت سیصد و شصت درجه می‌چرخد تا بازدیدکنندگان امکان تماشای تهران در تمام جهت‌ها را داشته باشند.

جزئیاتی بیشتر از رستوران گردان برج میلاد

منوی غذای رستوران شامل بوفه آزاد انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی به همراه انواع سالاد، نوشیدنی‌ها و مخلفات دیگر است. که مهمانان گرامی می‌بایست جهت استفاده از این رستوران از چهل و هشت ساعت قبل نسبت به رزرو از طریق تماس با شماره تلفن ۸۸۶۲۰۳۵۹ اقدام نمایند. همچنین برگزاری میهمانی‌های گروهی ارگان‌ها و نهادها نیز در این رستوران‌ها با شرایط و منوی ویژه امکان‌پذیر است. رستوران گردان در ماه رمضان برای پکیج افطار خود تخفیفی استثنایی ارائه کرده است.

بهترین رستوران های تهران

تفریحات هیجان انگیز در تهران

این رستوران به مبلمان زیبا و راحت مجهز بوده و طراحی زیبای کف و سقف به همراه نقش برجسته دیواری که تصاویری از شاهنامه را نشان می‌دهد، از جاذبه‌های بصری آن است. همچنین مناسب برای انواع قرارهای کاری، عاشقانه، دوستانه، جشن‌های تولد و…. می‌باشد. شما می‌توانید تخفیف‌های این رستوران را در سایت‌های معتبر پیدا کنید.

منبع تخفیفیان
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها