آشنایی با بهترین رستوران های تهران ( قسمت دوم)

بهترین رستوران های تهران

آشنایی با بهترین رستوران های تهران کار نسبتاً سختی است. گشتن این همه رستوران و خوردن حداقل یک غذا، علاوه بر زمان زیاد هزینه زیادی را نیز در بر دارد. در این سری مقاله به معرفی بهترین رستوران‌های کلان‌شهر تهران خواهیم پرداخت. در قسمت دوم این مقالات رستوران نایب را به شما معرفی می‌کنیم.

رستوران نایب از بهترین رستوران‌های تهران

رستورانی که در این مقاله معرفی می‌کنیم تاریخچه‌ای بسیار طولانی دارد. این رستوران از اولین رستوران‌های تهران است که اقدام به سرو کباب‌های باکیفیت کرد.

بهترین رستوران های تهران

غلامحسین نایب اولین کسی است که در سال ۱۲۵۴ به تهران مهاجرت و این کسب‌وکار را ایجاد کرده است. او آن قدر تلاش کرد که بعد از چند سال کباب‌هایی معروف در بازار تهران داشت.

امروزه رستوران نایب در تهران و چند شهرستان ازجمله اصفهان اقدام به تأسیس شعبه کرده است. این رستوران که کباب‌های معروفی دارد آن قدر رشد کرده است که امروزه در صنعت مواد غذایی نامی به هم زده است.

تفریحات هیجان انگیز در تهران

در خیابان ولیعصر تهران و در نزدیکی پارک ساعی یکی از معروف‌ترین شعبه‌های این رستوران قرار گرفته است. اگر بخواهیم درباره فضای رستوران صحبت کنیم باید بگوییم نه یک باغ بزرگ در کار است و نه یک فضای شیک و مدرن! بلکه به‌جای همه این‌ها از فضایی لذت خواهید برد که شما را به چیزی نزدیک به سی سال پیش می‌برد.

بهترین رستوران های تهران

جزئیاتی بیشتر از رستوران نایب

اکنون با اینکه پس از گذشت ۱۲۰ سال از زمانی که برای اولین بار در ایران چلوکباب ابداع گردیده نام نایب همچنان از اعتماد و استقبال مردم برخوردار می‌باشد و با توجه به روند رو به افزایش تعداد اندکی سودجو برای استفاده از اسم نایب که مربوط به خاندانی کهن و پر اعتبار می‌باشد، تصمیم گرفته شد اسم نایب به‌صورت تجاری در ۱۱/۲/۱۳۷۲ تحت شماره ۷۲۷۱۵ در اداره ثبت شرکتها ومالکیت صنعتی در کلیه طبقات ثبت گردد، اما متأسفانه اخیراً چون در بسیاری از سایت‌ها درکمال تعجب افراد یا مکانهایی اقدام به استفاده از اسم نایب را نموده‌اند، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند کسانی که خود را به نام نایب معرفی نموده یا تحت عنوان این اسم تجاری پیشنهاد شراکت به شما می‌دهند.

منبع سیری در ایران
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها