بهترین مقاصد گردشگری برای سفرهای خانوادگی

بهترین مقاصد گردشگری برای سفرهای خانوادگی

بزرگترین قاره جهان آسیا است و برای هر نوع سفری مقصدی مناسب را دارد. از مناطقی با ساختار سنتی گرفته تا سواحل زیبا و شهرهای فوق مدرن با آسمان خراش‎های بلند همه چیز در این قاره گنجانده شده است. برای سفرهای خانوادگی  می‎توان به مقاصدی همچون هنگ کنگ، توکیوف صباح، جزیره کو لانتا، تایپه، بانکوک و … اشاره کرد.

سفر خانوادگی به توکیو

توکیو شهری شلوغ و پر جنب و جوش با سرگرمی‎های فراوان است که برای هر سلیقه خاصی طراحی شده است. این شهر از بهترین مقاصد گردشگری همراه با خانواده است. جمعیت زیاد مردم این شهر و نورپردازی‎های فوق العاده زیبای آن ممکن است کمی شما را غرق بزرگی خود بکند. از جاذبه‎های این شهر شلوغ و زیبا می‎توان به باغ وحش اوئنو اشاره کرد که در آن حیواناتی از سراسر جهان وجود دارد. قدیمی ترین شهربازی توکیو هانایاشیکی نام دارد. اگر به توکیو سفر کردید حتما به دیزنی بند بروید؛ در این پارک زیبا کودکان می‎توانند با شخصیت‎های محبوب کارتونی ملاقات کنند.

سفرهای خانوادگی

هنگ کنگ

این شهر بزرگ یکی از موفق‎ترین شهرهای آسیا چه در زمینه اقتصادی و چه در زمینه رفاه و جذب توریست است. اگر به دیدن تناقض‎ها علاقه زیادی دارید این شهر می‎تواند مقصد جذابی باشد. این شهر ترکیبی عالی از سنت و مدرنیته است. این شهر نیز مانند توکیو دارای پارک دیزنی لند است که پارکی برای کودکان است.اگر به دنبال برنامه‎های جذاب هستید از پارک اوشن دیدن کنید.

معرفی جاذبه های گردشگری بدروم

سفر به صباح

ایالت «صباح» در جزیره‌ی «بورنئو» در مالزی مقصد ایده‌آلی برای خانواده‌های ماجراجویی است که به دنبال یک سفر متفاوت ستند. اگر شما و فرزندان‌تان به طبیعت و حیات‌وحش علاقه داشته باشید، یکی از بهترین تجربه‌های شما سفر به صباح خواهد بود. البته ه خاطر داشته باشید که سفر به صباح نیازمند برنامه‌ریزی‌ و صبر و حوصله‌ی بیشتری است. به‌علاوه، بیشتر مناسب کودکان بزرگ‌تر و نوجوانان است تا خردسالان.

در شهر «کوتا کینابالو» می‌توانید سواحل، کوه‌ها، پارک‌ها، آکواریوم، باغ پرندگان، موزه‌ها و چندین جاذبه‌ی دیگر را بیابید. در دهکده‌ی تاریخی «مونسوپیاد» می‌توانید درباره‌ی تاریخچه‌ی این منطقه بیشتر بدانید. اگر هم به غواصی علاقه دارید،‌ در پارک ملی «تونکو عبدالرحمان» به کشف دنیای زیر آب بپردازید. در پارک حیات‌وحش «لوکی کاوی» می‌توانید شاهد گونه‌های متنوع جانوری و گیاهی باشید.

سفرهای خانوادگی

جزیره کو لانتا

اگر می‌خواهید یک سفر خانوادگی پر از آرامش داشته باشید، به «کو لانتا» در سواحل غربی تایلند بروید. آب‌های آبی رنگ دریای «آندامان» و سواحل شگفت‌انگیز این منطقه را به مکانی ایده‌آل برای شنا کردن کودکان تبدیل کرده است. این جزیره بخش‌هایی از جمله زندگی و بازارهای محلی را نیز دارد که محیطی مناسب برای خانواده‌ها هستند. نوجوانان می‌توانند به تورهای غواصی یا دوچرخه‌سواری در روستاهای سواحل شرقی بروند و از نزدیک با بافت تاریخی و ماهیگیری آشنا شوند.

منبع دور و نزدیک
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها