معروف ترین رستوران های تهران (قسمت اول)

معروف ترین رستوران های تهران

معروف ترین رستوران های تهران همان‌هایی هستند که باید بگوییم با کیفیت‌ترین آنها نیز می‌باشند. چرا که مردم برای بار دوم به جایی سر می‌زنند که از کیفیت و قیمت آن راضی باشند. این‌گونه است که آن را به دوستان خود نیز معرفی می‌کنند.

رستوران کوبابا

یکی از معروف‌ترین رستوران‌های استان تهران کوبابا است که به دلیل تنوع در انتخاب در این لیست گنجانده شده است. در این رستوران شما توانایی بالایی در انتخاب انواع غذا و فضا دارید. بنابراین دیگر نگران مکان مناسب برای مهمانی‌های دوستانه، قرارهای کاری، قرارهای دوستانه، جشن تولد و… نباشید.

دومین ویژگی مهم این رستوران غذاهای آن است. بسیار مهم است که غذایی که گارسون سر میز می‌آورد از کیفیت بالایی برخوردار باشد. در این رستوران به کیفیت غذا اهمیت بسیاری داده می‌شود. همچنین تنوع غذایی فوق‌العاده‌ای در دست شماست. از انواع غذاهای لبنانی و مراکشی گرفته تا همین کباب ساده خودمان در این رستوران سرو می‌شود.

معروف ترین رستوران های تهران

رستوران کوبابا نیز همانند دیگر رستوران‌ها غذاهای مشهور خود را دارد. اگر به کوبابا رفتید

پیشنهاد می‌شود حتماً حمص، پلوی افغانی، موساکا بادنجان و خورشت بادنجان را امتحان کنید.

دقت کنید که قیمت‌ها در این رستوران سر به فلک برده است. بنابراین قبل از رفتن به آن نگاهی به جیب خود بیندازید. آدرس: جردن، خیابان گلخانه، شماره ۲۵۷، طبقه اول

تفریحات هیجان انگیز در تهران

در مورد مکان که خیلی سر راست و راحت هست و پارکینگ هم دارد. دکوراسیون مدرن. پیش‌غذای سرد خیلی خوشمزه بود. پنیر پیتزای بوراک خیلی زیاد بود. ما سه نفر بودیم، شاورمای گوشت، نان لبنانی با گوشت و نان ترکی و گوشت سفارش دادیم. برای دسر هم کنوفه و چای. شاورمای گوشت خوب بود. نان لبنانی با گوشت بیش‌ازاندازه تند بود و اصلاً خوشمزه نبود. نان ترکی و گوشت معمولی بود. کنوفه خوشمزه بود ولی خاص نبود. رفتار پرسنل خوب بود ولی تعدادشان کم بود.

معروف ترین رستوران های تهران

روی هم رفته شب خوبی بود. این کافه‌رستوران یکی از بهترین گزینه‌ها برای دوستداران غذای ملل و مخصوصاً غذاهای مدیترانه‌ای است. جدای از منوی غذای متنوع این رستوران، فضای داخلی آن به جذابیت‌های این رستوران افزوده است. منوی این رستوران به‌قدری جذاب است که هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد؛ بااین‌همه پیشنهاد ما این است که شاورماهای کوبابا را از دست ندهید. در کنار غذاها، توصیه می‌کنیم حتماً مزه‌های گرم و سرد کوبابا را هم امتحان کنید. این رستوران هم جزو رستوران‌های نسبتاً گران محسوب می‌شود، اما کیفیت غذای آن قطعاً شما را راضی نگه خواهد داشت.

منبع فیدیلیو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها