معروف ترین رستوران های تهران (قسمت دوم)

معروف ترین رستوران های تهران

معروف ترین رستوران های تهران بهترین مکان برای صرف یک غذای خوشمزه در کنار خانواده هستند. این رستوران‌ها با داشتن بهترین کیفیت آماده خدمت‌رسانی به شما دوستان گرامی هستند. در این سری مقاله این بار به سراغ رستوران مسلم آمده‌ایم.

این رستوران در بازار بزرگ تهران قرار گرفته است. این رستوران با وجود اینکه در مرکز یا شمال شهر قرار نگرفته است اما مشتری‌های خودش را دارد. به‌طوری‌که بسیاری از مرکز و شمال شهر تهران به عشق غذای مسلم به این بازار می‌آیند. آنها این غذاها را بهترین غذاهای شهر می‌دانند.

معروف ترین رستوران های تهران

رستوران مسلم 

حجم غذایی که رستوران مسلم به مشتری ارائه می‌کند بسیار بالاست. این حجم بالا در کنار کیفیت فوق‌العاده باعث شده تا قیمت کمی گران‌تر باشد. میزان غذای درون هر پرس در این رستوران برای بیشتر از دو نفر کافی است. بنابراین کمی طبیعی به نظر می‌رسد که رستوران مسلم کمی پرس‌های گران‌تری داشته باشد.

این رستوران بسیار جوان است. همان‌طور که می‌دانید جوان بودن دلیل بر عدم کیفیت نیست. بسیاری از رستوران‌های باسابقه هم هستند که کیفیت آنها به گرد پای رستوران مسلم هم نمی‌رسد. این رستوران از رستوران‌های اطرافش مثل شرف الاسلامی و شمشیری بسیار جوان‌تر است اما مشتری‌های بیشتری دارد.

آشنایی با رستوران های ترکیه ای تهران

رفتن به این مکان با در نظر گرفتن ازدحام همیشگی بازار، تردد بالای منطقه و قرارگرفتن در طرح ترافیک، با استفاده از خودروی شخصی پیشنهاد نمی‌شود. استفاده از متروی خط ۱ و پیاده شدن در ایستگاه پانزده خرداد، بهترین و سریع‌ترین راه رسیدن به این میعادگاه ته‌چین دوستان است. به علت شلوغی شدید، باید پس از اتمام غذا میز را سریع تخلیه کنید تا افراد دیگر هم بتوانند بنشینند و اگر بلند نشوید قطعاً با نگاه‌های مردم مواجه می‌شوید که با غضب نگاهتان می‌کنند.

معروف ترین رستوران های تهران

به هنگام خروج از رستوران، یکی از سالن کاران به شما آدامس و نخ دندان می‌دهد و شما را بعد از صرف یک وعده دلپذیر، راهی می‌کند. رستوران مسلم همیشه مشتریانش را با وجود سختی‌هایی که دارد، راضی نگه‌داشته است. برای راحتی بیشتر، در اسنپ فود می‌توانید به راحتی از این رستوران غذا سفارش دهید یا غذا را به‌صورت برون‌بر از رستوران تحویل بگیرید. در پایان، حتی اگر لازم باشد برای رسیدن به مسلم از هفت‌خوان رستم بگذرید، مطمئن باشید که از این کار پشیمان نمی‌شوید.

نشانی: بازار، نبش سبزه‌میدان، کوچه حج رحیم خان، پلاک۴

منبع نابرو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها