همه چیز در مورد اسکله قدیمی آنتالیا

اسکله قدیمی آنتالیا

کشور ترکیه یکی از کشورهای پر جاذبه در خاورمیانه است آنتالیا  که از شهرهای ساحلی ترکیه محسوب می­شود تعدادی از این جاذبه­ ها را در طبیعت خود جای داده است. سالانه گردشگران بسیاری برای مشاهده­ ی اماکن زیبا و تاریخی آنتالیا عازم ترکیه می­شوند. یکی از مکان­ هایی که تمدن و قدمت دیرینه آنتالیا را به جهانیان گوشزد می­کند اسلکه قدیمی آنتالیاست. تاریخ ما را دنبال کنید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با اسکله قدیمی آنتالیا در اختیار شما خوبان قرار دهیم.

تاریخچه اسکله آنتالیا

اسکله­ ها و بنادر از قدیم ­الایام از شلوغ ­ترین و پر ازدحام ­ترین مکان ­های هر شهر ساحلی محسوب می­شوند. و اسکله آنتالیا نیز از این قاعده مستثنا نیست. این اسکله قبل از به وجود آمدن شهر آنتالیا توسط سلجوقیان بنا شده و رومیان به وسعت آن افزودند و بعدها رفته رفته شهر آنتالیا در آنجا شکل گرفته است.

اسکله قدیمی آنتالیا

راهنمای سفر به پاریس

ویژگی های اسکله آنتالیا

این اسکله یکی از جذابترین اسکله های شهر آنتالیا به حساب می آید. این اسکله بر روی صخره های زیبای مدیترانه ساخته شده است که اطراف آن را موج شکن های زیبای پوشیده شده است. این اسکله قدیمی به عنوان یکی از بی نظیرترین مناطق شناخته شده است با اینکه این مکان پر از جاهای تفریحیست اما کنار آن بازار  و مراکز خرید بسیار لوکس ساخته شده است و افرادی که علاقمند به خرید کردن دارند می توانند به این مکان بروند و بهترین اجناس را با کمترین قیمت خریداری کنند. این اسکله محلی برای تورهای آبی مدیترانه و قایق سواری است که یکی از جذابترین  جاهای تفریحی آنتالیا  در نظر گرفته شده است.

امکانات موجود در اسکله آنتالیا

این اسکله آکنده از مکان­ های دیدنی و تفریحی  است. که می­­توانید در آنجا به فعالیت­های هیجان انگیز مشغول شوید. با وسایلی مانند قایق ماهیگیری، قایق پدالی، قایق پارویی، جت اسکی و سه­چرخه­های آبی که در این مکان مورد استفاده قرار می­گیرند می­توانید از لحظه لحظه زمانی که در آنجا هستید لذت کافی را ببرید. آن قسمت از اسکله که گردشگران زیادی را مجذوب خود می­کند رستوران­ها، بستنی­فروشی­ها و کافی­شاپ های موجود درآنجاست که می­توانید خوراکی­ های متنوعی را در آنجا میل کنید و با خاطره­­ ی خوش از آن مکان خارج شوید.

اسکله قدیمی آنتالیا

نتیجه ­گیری

اسکله قدیمی آنتالیا از آن دسته مکان­ هاییست که در بازدید از آن می­توانید نهایت لذت را ببرید و در بازارهای اطراف اسکله می­توانید گشت ­و گذار کنید و از اجناس ترکی ک برندهای معروفی دارند خرید کنید و به عنوان سوغاتی برای عزیزانتان ببرید.

منبع ترک مگ
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها