مراکز خرید مسکو

معرفی مراکز خرید مسکو

موسکو یکی از شهرهای بزرگ و معروف کشور روسیه است. بهترین زمان برای سفر به موسکو فصل تابستان است. یکی از جذاب ترین و لذت‎ بخش‎ترین قسمت‎های سفر خرید و گردش در مراکز خرید است. در اینجا قصد داریم بهترین مراکز خرید مسکو را معرفی کنیم تا با آگاهی بیشتری به سفر بروید.

مترو پلیس

یکی از بزرگترین مراکز خرید موسکو متروپلیس است؛ این مرکز خرید بزرگ به راحتی توسط مترو قابل دسترس است. در مرکز خرید مترو پلیس برترین برندهای دنیا مشغول به فعالیت هستند. در این مرکز خرید بزرگ یک هایپرمارکت بزرگ وجو دارد که آزادانه در آن می‎توانید به خرید اجناس مورد نیاز خود بپردازید. ساعت کاری مرکز خرید مترو پلیس از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۱ شب است.

مراکز خرید مسکو

مرکز خرید اوروپسکی

اگر به دیدن ویترین مغازه‎ها علاقه دارید مرکز خرید اوروپسکی می‎تواند گزینه خوبی برای گردش و خرید می‎باشد. این مرکز خرید به مترو و مرکز شهعر بسیار نزدیک است. در طبقه اول این مرکز خرید یک هایپر مارکت وجود دارد که به راحتی می‎توانید وسایل مورد نیاز خود را از آن تهیه کنید. برترین برندهای جهان در این مرکز خرید بزرگ مشغول به فعالیت هستند. ساعت کاری این مرکز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

مرکز خرید ماننایا پلوشاد

در کنار میدان سرخ و درست در مرکز شهر موسکو مرکز خرید معروف ماننایا به چشم می‎خورد. می‎توانید به دیدن کلیسای سنت باستیل بروید و سپس در کنار کاخ کرملین قدم بزنید و وقتی که خسته شدید برای خرید و استراحت به این مرکز خرید بروید.  نکته منفی مرکز خرید ماننایا پلوشاد این است که نمی ‌توانید مواد غذایی مورد نیاز خود را از این مجموعه تهیه کنید. اما اگر مجبور به تهیه خوراکی شدید یک سوپرمارکت در این خیابان وجود دارد. این مرکز خرید سه طبقه دارای معماری جالب و برندهای معروف داخلی و خارجی بوده و جایی بسیار مناسب برای جوانان و گردشگران خارجی است. نکته ی جالبی که در خصوص این مرکز خرید وجود دارد این است که زبان انگلیسی در آن بسیار متداول است. ساعت کاری این مرکز خرید از ساعت ۱۱  صبح تا ۱۱ شب است.

جشن کریسمس در ترکیه

اوچان

مراکز خرید مسکو

مرکز خرید دیگری که در شهر مسکو می خواهیم به آن اشاره  کنیم، اوچان است. این مجموعه یکی از مراکز خرید مسکو است که بیشتر اهالی مسکو برای خریدهای روزانه ی خود به سمت آن میروند. یکی از دلایل پر رفت و آمد بودن این مرکز خرید قیمت بسیار پایین اجناس است. لوازم خانگی، لوازم ورزشی، لوازم باغبانی و هر آنچه را که نیازداشته باشید در این مکان پیدا می‌کنید. به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم این فروشگاه بهشتی از وسایل مورد نیاز شما می باشد. ساعت کاری این مرکز خرید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها