آشنایی با  چندین اقامتگاه بوم گردی و زندگی بومی

اقامتگاه بوم گردی و زندگی بومی

اقامتگاه بوم گردی مکانی برای تغییر روند زندگی تکراری شما است برای مدتی کوتاه این به معنای قبول یک زندگی بومی و روستایی برای مدتی کوتاه و آشنا شدن با آداب و رسوم و فرهنگ مردم بومی ان منطقه است و مهم‎ترین ویژگی زندگی بومی کسب تجارب جدید است. امروزه اقامتگاه‎های بوم‎گردی از پر طرفدار‎ترین مجموعه‎های اقامتی هستند. این نوع زندگی تجربه جدیدی برای شما خواهد بود و پر از شور و نشاط و شادی و سختی‎های خود است. از اقامتگاه‎های بوم‎گردی ایران می‎توان به اقامتگاه‎های بوم‎گردی اصفهان، اقامتگاه‎های بوم‎گردی شیراز، اقامتگاه‎های بوم‎گردی شمال، اقامتگاه‎های بوم‎گردی کاشان و … اشاره کرد که هر کدام را مختصرا توضیح می‎دهیم.

اقامتگاه‎های بوم‎گردی اصفهان

اصفهان با بافت قدیمی و سنتی و معماری زیبای خود جلوه‎ی زیبایی از ایران کهن است. این شهر زیبا در زمان صفویه پایتخت ایران بوده است.

اقامتگاه‎ بوم‎گردی صد طاقچه اصفهان

اقامتگاه بوم گردی

این اقامتگاه خانه‎ای ۱۵۰ ساله است که از زمان قاجار شکل خودش را حفظ کرده است. این اقامتگاه با معماری سنتی و زیبای خود هر ناظری را مجذوب خود می‎کند.

اقامتگاه‎ بوم‎گردی حافظ ورزنه اصفهان

این خانه سنتی با ۷ اتاق و با معماری سنتی و زیبای خود در ورزنه اصفهان قرار دارد.

جاذبه های گردشگری کشور کرواسی

اقامتگاه‎های بوم‎گردی شیراز

شیراز شهری تاریخی با آب و هوای خوب و جاذبه‎های گردشگری فراوان است که اقامتگاه‎های بوم‎گردی زیبایی در آن جای دارد.

اقامتگاه‎ بوم‎گردی سووشون

در این اقامتگاه‎ غذای شیرازی سرو می‎شود و همچنین دسترسی به اینترنت هم موجود است. اقامت برای کودکان زیر ۸ سال رایگان می باشد.

اقاماتگاه لوتوس

این خانه در مرکز شهر شیراز قرار دارد. ۷ اتاق در آن واقع شده، به دلیل واقع شدن این اقامتگاه در مرکز شهر می توانید از تمام جاذبه های گردشگری شهر شیراز دیدن فرمایید. اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان است و برای کودکان ۲ الی ۱۲ سال نیم بها حساب می شود

اقامتگاه‎های بوم‎گردی شمال

شمال ایران با طبیعت زیبا هر ساله چندین هزار گردشگر را به خود جذب می کند. خانه و اقامتگاه بوم گردی با طبیعت پاک و ناب از ویژگی های این منطقه می باشد.

اقاماگاه بوم گردی چام و چاشت در تنکابن

اقامتگاه بوم گردی

این اقامتگاه در روستای برسه واقع شده است. دارای زیر بنای ۱۳۶ متر در دو طبقه،معماری این خانه بسیار سنتی است و با سنگ و چوب ساخته شده است.تراس بزرگی دارد که منظره ی بی نظیر جنگلی را داراست.تصور کنید در هوایی که مه همه جا را فرا گرفته در تراس خانه نشسته اید و از نفس کشیدن لذت می برید. واقعا که بعد از روزهای کاری طولانی به این منظره احتیاج زیادی داریم.

منبع املاک باشی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها