همه چیز در مورد میدان تکسیم استانبول

میدان تکسیم استانبول

چرا میدان تکسیم استانبول مکان مناسبی برای استقامت گردشگران و مسافران است؟ این میدان در قسمت اروپایی شهر استانبول و در منطقه بی اوقلوی قرار گرفته است. این میدان یک منطقه گردشگری است که در آن معروف‎ترین رستوران‎ها، هتل‎ها مراکز خرید وجود دارد. در این منطقه مسافران و گردشگران به تمام شهر استانبول دسترسی دارند به همین دلیل در گشت و گذار و رفت و آمد ا با مشکل مواجه نمی‎شوند.

میدان تکسیم استانبول

مجسمه یاد بود جمهوریت

در سال ۱۹۲۳ سرنوشت ترکیه به کل عوض شد و این کشور به استقلال رسید . در ابتدای خیابان استقلال مجسمه‎ای به نماد پیروزی و جمهوریت ترکیه توسط مجسمه ساز معروف ایتالیایی ساخته شد که مجسمه یاد بود جمهوریت نام گرفت. اکنون این مجسمه در وسط میدان در خیابان استقلال ترکیه واقع است.

باقلوای استانبولی را از دست ندهید

مگر می‎شود به استانبول سفر کنید و باقلوای استانبولی را امتحان نکنید. باقلوای استانبولی در تمام جهان معروف است و یکی از شیرینی‎های مخصوص این کشور است. در میدان تکسیم استانبول قنادی‎ها و کافه‎هایی هستند که این باقلوای خوش مزه و لذیذ را تازه سرو می‎کنند. این شیرینی خوشمزه استانبولی در میدان تکسیم به فراوانی یافت می‎شود.

ویرانه های باستانی ترکیه

فست فود‎های تکسیم

معروف‎ترین فست فودهای جهان نظیر مک دونالد، کی اف سی، پیتزا هات و برگر کینگ در میدان تکسیم استانبول شعبه دارند. جالب اینجاست که این فست فودهای نام آشنا و معروف تنها در این منطقه از ترکیه شعبه دارند.

برندهای معروف

این منطقه از استانبول به علت تنوع در همه قسمتهای آن از جمله هتلهای لوکس رستورانهای معروف و دیدنیهای دیگر به عنوان شلوغترین منطقه معروف شده است و همین امر باعث شده که بهترین برندهای دنیا در تکسیم نیز نمایندگی داشته باشد . یعنی شما در طول پیاده روی خود در منطقه تکسم انواع مارک لبا سهای مانند Debenhams، Guess، Mango، Zara، Diesel  می بینید و همچنین برندهای ترکی نظیر Koton، LC Waikiki  و غیره در آن قرار دارند.

میدان تکسیم استانبول

در تکسیم ارزان بخرید

شاید برایت جالب باشد در کنار خرید برند های معروف دنیا در استانبول ، خرید های ارزان و با کیفیت را تجربه کنید . بله درست حدس زدین دستفروش ها و چرخی ها در خیابان استقلال و میدان تکسیم را در کنار عبار پیاده در کنار هم بساط کرده اند و شما میتوانید هر چیزی را با کمترین قیمت بخرید … از تور استانبول لذت ببرید.

منبع پردیس
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها