آشنایی با ۱۰ غذای هواپیما که نباید آن ها را بخورید

۱۰ غذای هواپیما که نباید آن ها را بخورید

اگر با هواپیما زیاد سفر می‎کنید حتما متوجه شده‎اید که خوردن بعضی غذاها ممکن است شما را در طول پرواز به دردسر بیاندازد. در اینجا قصد داریم ده غذایی که خوردن آنها ممکن است سفر شما را با خاطره‎ی بدی از پرواز مواجه کند بیشتر آشنا کنیم. فرقی نمی‎کند غذای هواپیما را بخورید و یا از خانه غذا را با خود آورده باشید؛ مهم غذایی است که شما میخورید.

غذاهای حاوی ماهی و تخم مرغ

بهتر است غذاهایی که با تخم مرغ و ماهی درست می‎شوند در هواپیما نخورید. با خوردن این نوع غذاها بوی نامطبوع در کابین ایجاد می‎شود.

غذای هواپیما

گران ترین جزایر خصوصی دنیا

غذاهای نمکی

غذاهای نمکی می‎توانند بسیاری از غذاهای هواپیما را شامل شود که خوردن آن می‎تواند حال شما را بد کند. غذاهای نمکی می‎تواند باعث تورم پاها و تشنگی شما شود.

بوریتو

باریتو با این که غذای بسیار لذیذ و خوش مزه‎ایی است و ظاهر فریبنده‎ای دارد اما می‎تواند باعث ناراحتی معده شما در طول پرواز شود؛ پس پیشنهاد می‎کنیم که اگر غذای هواپیما بوریتو است از خوردن آن اجتناب کنید.

آب شرب

ممکن است تعجب کنید ولی چای و قهوه‎ای که برای شما در هواپیما سرو میشود با آب شیر درست می‎شود. سیستم آب رسانی هواپیما محل مناسبی برای باکتری‎ها است که سالی فقط یک بار تمییز می‎شود.

سالامی

سالامی در طول پرواز ممکن است باعث حساسیت و آلرژی شما شود. اگر سالامی غذای هواپیما بود از خوردن آن اجتناب کنید زیرا خوردن آن می‎تواند باعث حساسیت‎هایی نظیر آب ریزش بینی شود.

ماست

ماست می تواند یکی از گزینه های موجود به عنوان غذای هواپیما باشد که بسیار هم خوشمزه است؛ اما همین غذای ساده می تواند به مشکلی ناگوار تبدیل شود! ظروف پلاستیکی هنگامی در هواپیما هستند همچون بادکنک باد می کنند و درست زمانی که بخواهید روکش پلاستیکی ماست را باز کنید، با فوران ماست بر روی لباس های خود و مسافر صندلی بغلی مواجه خواهید شد.

آدامس

تحقیقات نشان داده که جویدن آدامس در طولانی مدت باعث نفخ شما می شود و حسابی سیستم بدنتان را به هم می ریزد. حتی در برخی مواقع افراد با جویدن آدامس در طولانی مدت دچار اسهال هم می شوند!

چیپس و اسنک

شنیدن صدای خش خش خورد شدن چیپس شاید آخرین چیزی باشد که مسافر کنار دستی شما بخواهد بشنود! پس بهتر است از خوردن چیپس داخل هواپیما صرف نظر کنید به خصوص وقتی کسی کنارتان نشسته است.

قهوه‎ها و نوشیدنی‎های گازدار

صرف نظر از آنکه قهوه با آب شیر داخل هواپیما درست می شود و ممکن است باعث بیماری تان شود، بهتر است از نوشیدن آن صرف نظر کنید. اگر در میان غذای هواپیما قهوه نیز قرار داشت از خوردن آن اجتناب کنید زیرا با عوارض بسیاری که در بر دارد، شما را حسابی کلافه خواهد کرد. نوشیدن قهوه تا حد بسیاری مثانه را تحریک می کند و بدون شک هیچکس نمی خواهد در طول پرواز مدام به سرویس بهداشتی برود!

غذای هواپیما

سیب و پرتغال

غذای هواپیما می تواند شامل انواع میوه ها باشد. میوه هایی هوس انگیز که به شما چشمک می زنند! اما اگر در میان میوه ها سیب و پرتقال وجود دارد بهتر است از خوردن آنها اجتناب کنید. فیبر موجود در سیب می تواند منجر به ایجاد گاز در روده ی شما شود و شکمتان را حسابی به غار و غور بیندازد! در حالی که اسیدیته موجود در پرتقال و آب پرتقال می تواند باعث سوزش در معده تان شود.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها