بهترین مراکز خرید آنکارا را بشناسید!

بهترین مراکز خرید آنکارا

شهر آنکارا یکی از بهترین شهرها برای خرید کردن است. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین مراکز خرید آنکارا آشنا کنیم، بنابراین تا انتها همراه تاریخ ما بمانید.

مراکز خرید آنکارا

مرکز خرید و تجاری آرمادا

این مرکز در سال ۲۰۰۲ افتتاح شد. این مرکز بسیار بزرگ است، به اندازه‌ای که گنجایش پارکینگ آن ۲۲۰۰ خودرو است. این مرکز در سال ۲۰۱۲ دوباره موردبازسازی قرار گرفت. این مرکز ارزش‌های بسیاری را به شما ارائه می‌کند. از مهم‌ترین آنها ساختمان بسیار زیبا و بیش از ۲۵۰ مغازه‌ای است که به شما ارائه خدمات می‌کنند. آرماندا با فراهم کردن یک احساس خوب باعث شده تا بسیاری از گردشگران برای خرید به آنجا بروند. در نتیجه بسیاری از برندهای معروف نیز در این مرکز اقدام به تأسیس نمایندگی کرده‌اند.

ساعات فعالیت این مرکز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است. آدرس آن نیز خیابان اسکی شهیر (شهر قدیم)، ناحیه تجاری سگوتزو، ینی محلا می‌باشد.

دیدنی های آنکارای ترکیه

مرکز خرید کنت پارک

اگر به این مرکز خرید رفته باشید مطمئناً تمام نیازهای شما برطرف شده است. یکی از مهم‌ترین ارزاشهایی که این مرکز به شما ارائه می‌کند؛ کامل و جامع بودن آن است. پوشاک برند مردانه و زنانه، زیورآلات، وسایل دیجیتالی، کفش، مرکز تفریحی مخصوص کودکان، مرکز آمادگی جسمانی و سینما از مهم‌ترین خدماتی هستند که توسط این مرکز ارائه می‌شوند. این مرکز حدود ۶ طبقه است و یکی از مراکز خرید بزرگ آنکارا به شمار می‌رود.

ساعات کاری این مرکز نیز همانند مرکز آرمادا از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است. آدرس آن نیز آدرس: نیز منطقه مصطفی کمال، کیلومتر ۷ جاده اسکی شهیر، چانکایا می‌باشد.

 مرکز خرید گالریا آنکارا

اگر قصد خرید در آنکارا را داریم، ما به شما مرکز خرید گالریا آنکارا را توصیه می‌کنید. مرکز خرید گالریا آنکارا از مراکز خرید معروف و برتر آنکارا می‌باشد که در آن همه اجناس از هر برند و مارکی را می‌توان یافت. مرکز خرید گالریا دارای ۱۰۳ مغازه است و در خود ۱۶ رستوران و کافه‌تریا جای داده است.  مرکز خرید گالریا را می‌توان جزو مراکز خرید مدرن دنیا خواند. علاوه بر این، مرکز خرید گالریا  برای خرید انواع سوغاتی‌های ترکیه در قیمتی مناسب بهترین انتخاب است.

مراکز خرید آنکارا

نشانی مرکز خرید گالریا آنکارا: ترکیه، آنکارا، Yenimahalle ، ۸. Cad. No:53 Cayyolu/Umitkoy, محله اومیتکوی

از بهترین مراکز خرید آنکارا در این مقاله نام بردیم. تعداد آنها بسیار زیاد است. اما شما می‌توانید با اعتماد به تاریخ ما یک سفر خوش با سوغاتی‌های جالب داشته باشید.

منبع ترکیه رویایی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها