جنگل های مرموز جهان

جنگل های مرموز جهان

جنگل های مرموز جهان هم مرموز هستند و هم ترسناک! در این مقاله قصد داریم چهار جنگل مرموز و ترسناک اما هیجان انگیز دنیا را به شما معرفی کنیم، پس تا آخر مقاله همراه ما بمانید.

جنگل Aokigahara ژاپن

در نزدیکی کوه فوجی که در ژاپن وجود دارد می‌توانید یکی از جنگل‌های ترسناک دنیا که به جنگل خودکشی معروف است را پیدا کنید. زمانی که می‌خواهید وارد این جنگل به‌خصوص شوید؛ تابلویی را می‌بینید که روی آن نوشته شده است زندگی هدیه گران بهایی است اگر انسان برایش مبارزه کند حتماً آن را به دست خواهد آورد. دلیل آن هم این است که در اواسط دهه ۱۹۹۰ خودکشی‌های بسیاری در این جنگل اتفاق افتاده است.

جنگل های مرموز جهان

جنگل Isla de las Munecas، مکزیک

در امتداد کانال Xochimico  در نزدیکی مکزیکوسیتی جنگلی قرار دارد که خوفناک نیست اما دران عروسک‌هایی وجود دارد که از درختان آویخته شده‌اند. بر طبق افسانه‌های محلی روزگاری در این جزیره یک دختربچه در دریاچه غرق شده است. نگهبانان جنگل هم برای حفاظت، عروسک این دختر کوچولو را به اولین درخت می‌آویزند.  نگهبانان گمان می‌کردند روح دخترک در آرامش نیست. بنابراین به آویختن عروسک‌ها ادامه دادند. پنجاه سال بعد نگهبان درحالی‌که عروسک‌های زیادی به درخت آویخته بود درست در همان نقطه‌ای که دخترک غرق شده بود؛ غرق شد. بازدیدکنندگانی که از این جنگل دیدن می‌کنند معتقدند عروسک‌ها چشم‌ها و دست‌های خود را تکان می‌دهند و روح‌ها آن‌ها را تسخیر کرده‌اند.

نکاتی برای داشتن سفری بهتر

جنگل درختان کج (Crooked Forest)؛ لهستان

این جنگل با درختانی کج که در تصویر مشخص است یکی از جاذبه‌های کشور لهستان است. شاید چند درخت کج شده را به‌صورت اتفاقی در جایی دیده باشید اما در این جنگل حدود ۴۰۰ درخت کاج با زاویه حدود ۹۰ درجه کج شده‌اند. هنوز کسی دلیل اصلی کج بودن این درختان را نمی‌داند اما برخی معتقدند در سال‌های ۱۹۳۰ کشاورزانی که در منطقه ساکن بودند برای استفاده از تنه درختان در ساخت قایق، با استفاده از وسایلی دست‌ساز اقدام به بستن و اعمال فشار بر تنه درختان کردند و بعدها دیگر از درختان استفاده نکردند و آن‌ها هم به همان شکل رشد کردند. به‌هرحال این درختان باعث شده جنگل درختان کج جزو چند جنگل مشهور دنیا شود و گروه‌های زیادی از مردم بومی یا خارجی برای دیدن آن بروند.

جنگل های مرموز جهان

 جنگل الربوس (Hallerbos)؛ بلژیک

اگر به دنبال یک جنگل زیبا و مشهور در دنیا هستید این جنگل معروف به جنگل آبی یکی از زیباترین‌ها در دنیا است. در ماه‌های فصل بهار این جنگل پر از گل‌های زنگوله آبی می‌شود، گویی که فرش آبی بر کف جنگل پهن‌شده است. جنگل وسعتی در حدود ۶۶ کیلومترمربع دارد و فاصله زیادی هم از بروکسل ندارد. ورود به این جنگل زیبا ارزش گم‌شدن را هم دارد.

در این مقاله چهار مورد از جنگل ‌های مرموز جهان را معرفی کردیم. عاشقان ترس و افرادی که می‌خواهند مرگ از کنارشان گذر کند می‌توانند با سفر به این جنگل‌ها خاطراتی برای خود رقم بزنند که هیچ جای دیگر ممکن نمی‌شود.

منبع خبر آنلاین
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها