معرفی بهترین رستوران های کوالالامپور

آشنایی با رستوران‌های مختلفِ شهرها و کشورهای مختلف، باعث می‌شود بعد از ورود به آن‌ها دچار سردرگمی و بلاتکلیفی نشوید و تصمیم راحت‌تری بگیرید. در این مقاله به معرفی بهترین رستوران های کوالالامپور می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

بهترین رستوران های کوالالامپور

بهترین رستوران های کوالالامپور

Marini’s

مارینیز یک رستوران لوکس ایتالیایی است. این رستوران مدرن و شیک در برج‌های دوقلوی‌ پتروناس در پایتخت مالزی شهر کوالالامپور واقع‌ شده‌است. دکوراسیون خاص این رستوران یکی از دلایل جذب افراد به آنجا می‌باشد. سقف و پنجره‌های شیشه‌ای مارینیز چشم‌اندازی فوق‌العاده از کوالالامپور را در معرض دید قرار داده‌‌است. اگر عاشق غذاهای ایتالیایی و همچنین مناظر زیبای مدرن هستید، مارینیز پیشنهاد فوق‌العاده‌ای است.

بهترین رستوران های کوالالامپور

Thirty 8 kl

این رستوران یکی دیگر از بهترین‌ رستوران‌های‌ کوالالامپور می‌باشد که چشم‌انداز زیبایش از برج‌های پتروناس قابل مشاهده می‌باشد. کیفیت فوق‌العاده‌ی غذاهای این رستوران باعث شده‌است مسافرانی که از کشورهای مختلف به کوالالامپور سفر می‌کنند حداقل برای یکبار از غذاهای بی‌نظیر این رستوران استفاده کنند.  انواع غذاهای مختلف از کشورهایی مثل تایلند، چین و ژاپن در این رستوران طبخ می‌شود. مشتریان می‌توانند انواع غذاها را از منو انتخاب کرده و لذت ببرند.

معرفی غذاهای هنگ کنگی

Nobu kl

رستوران نوبو در طبقه‌ی پایینی رستوران مارینیز قرار دارد. این رستوران را به‌دلیل سبک خاص و منحصر‌به‌فرد آشپزی آن که ترکیبی از آشپزی آمریکای جنوبی و آسیا می‌باشد در نیا می‌شناسند. نوبو شعبه‌های زیادی در سرتاسر دنیا دارد. شعبه‌ی مالزی نوبو، شعبه‌ی ابتدایی‌این رستوران در جنوب شرق آسیا می‌باشد. فوق‌العاده‌ترین ساشیمی‌ها و سوشی‌های مالزی را می‌توانید در رستوران ژاپنی نوبو که از بهترین رستوران‌های کوالالامپور می‌باشد نوش‌جان کنید و لذت ببرید.

La Mexicana

رستوران لا مکزیکانا کوالالامپور در منطقه لورونگنیبونگ و بیرون از جالان آمپانگ واقع شده است. این رستوران دارای دکوراسیونی ساده و شیک با غذاهای سنتی مکزیکی می باشد. در رستوران لا مکزیکانا کوالالامپور غذاهای امپرسیونیستی به سبک جهانی ولی با عطر و بوی سنتی طبخ می شود. منوی غذایی این رستوران پر از غذاهایی با چیپس ذرت، گوشت خوک ، گشنیز، پیاز و سس قرمز تند می باشد.

Pinchos Tapas Bar

رستوران پینچز تپس بار کوالالامپور یک رستوران به سبک اسپانیایی می باشد و زمانی که وارد رستوران می شوید با شنیدن صدای موسیقی سالسا، نورپردازی و رفت و آمد زیاد به یاد پارتی های شبانه می افتید. غذاهای رستوران پینچز تپس بار کوالالامپور معمولا پر سیر و همراه با نوشیدنی محلی می باشند.

رستوران‌هایی که معرفی شدند برخی از بهترین‌ رستوران‌های کوالالامپور بودند. امیدواریم مفید باشند و باعث شده‌باشند شما در سفر به مالزی به آن‌ها سر بزنید.

منبع کجارو لحظه آخری
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها