سفر به پالما ده مایورکا اسپانیا

سفر به پالما ده مایورکا اسپانیا

پالما ده مایورکا از جذاب‎ترین نقاط اسپانیا است که در سواحل اسپانیا و دریای مدیترانه واقع شده است. اسپانیا به خاطر قرار گرفتن در میان دریای مدیترانه دارای آب و هوای مساعد است. پالما ده مایورکا اسپانیا یکی از چهار جزیره مجتمع الجزایر باله آریک می‎باشد که دارای جاذبه‎های گردشگری و طبیعی فراوانی است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‎کند. پالما مرکز مایورکا است که بافتی تاریخی و قدیمی دارد و برای علاقه‎مندان به جاذبه‎های تاریخی می‎تواند تجربه‎ای منحصر به فرد باشد. پالما ده مایورکا می‎تواند مقصدی مناسب برای دوستداران طبیعت، ساحل و دریا باشد.

خورد و خوراک در پالما ده مایورکا

پالما ده مایورکا اسپانیا غذاهای لذیذ فراوانی دارد؛ از غذاهای گیاهی گرفته تا غذاهای بومی و سنتی این شهر که در فروشگاه‎های پالما عرضه می‎شوند. از لذیذترین غذاهای این شهر غذاهایی با ترکیب میگو و سالمون هستند که گردشگران را مبهوت طعم خود می‎کنند.

پالما ده مایورکا اسپانیا

جاذبه‎های گردشگری پالما ده مایورکا

این شهر زیبا جاذبه‎های گردشگری فراوانی دارد که از این میان می‎توان به دیا، ساحل کلا میور، والدموسا، غارهای دل دراچ و … اشاره کرد. اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید توصیه می‎کنیم از جاذبه‎های گردشگری آن حتما دیدن کنید. غارهای دل دراچ بدون شک یکی از بهترین و زیبا ترین جاذبه‎های گردشگری این شهر است  که سالانه گردشگران زیادی را معطوف زیبایی خود می‎کند. این غارهای زیبا پر از دریاچه‎های منحصر به فرد و زیبا است.

آب و هوای پالما ده مایورکا

همانطور که گفته شد این بندر و جزیره با قرارگیری میان دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس دارای آب و هوای مطلوب و دلپذیری است. آب و هوا به قدری در این بندر معتدل می باشد که در ماه نوامبر هم دمای آن نهایت به ۲۰ درجه می رسد و می تواند مقصدی عالی با تفریحاتی هیجان انگیز در فصل زمستان و پاییز باشد.

رستوران های معروف استانبول

اقامت در مایورکا

مایورکا به لحاظ اینکه گردشگران بسیاری را در طول سال به سمت خود می کشاند دارای هتل ها و اقامتگاه های بسیاری برای اقامت گردشگران می باشد.

پالما ده مایورکا اسپانیا

پالما ده مایورکا با انواع هتل های چند ستاره با تنوع کیفیتی و امکانات میزبان گردشگران می باشد و در این هتل ها می توان از امکاناتی همچون زمین بازی کودکان، مهدکودک، زمین های گلف، ماساژ ، سالن های اسپا و استخرهای سرپوشیده و روباز، سالن های ورزشی و تناسب اندام و … نهایت لذت را برد، همچنین در صورتی که می خواهید اقامتی لوکس و به یادماندنی در هتل های پالما ده مایورکا بگذرانید می توانید در هتل لا رزیدنسیا، کالاتراوا بوتیک، کن سرا بوتیک و .. اقامت گزینید.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها