جاذبه های گردشگری کلمبو

جاذبه های گردشگری کلمبو

اگر قصد سفر به مروارید اقیانوس هند یعنی کلمبو را دارید حتما از جاذبه‎های گردشگری این شهر زیبا دیدن کنید. کلمبو به خاطر موقعیت بندری خود به پایتخت اتجاری سریلانکا تبدیل شده است. این بندر شلوغ و پر رفت و آمد نمونه‎ای از ترکیب سازه‎های مدرن با بناهای قدیمی و تاریخی است. از جاذبه های گردشگری کلمبو می‎توان به ساحل مونت لاوینیا، موزه هلندی کلمبو، پارک گال فیس گرین، معبد کلانیا راجا ماها ویهارا و … اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم تا بهترین جاذبه های گردشگری کلمبو را به شما معرفی کنیم.

ساحل مونت لاوینیا

این ساحل بی‎نظیر و زیبا یکی از تماشایی‎ترین نقاط کلمبو است که هر ناظری را به خود جذب می‎کند. این ساحل زیبا در نزدیکی شهر قرار دارد. در این ساحل امکاناتی چون رستوران، کافه، باشگاه و مغازه‎های مختلف وجود دارد که شما می‎توانید بعد از شنا در دریای شفاف این منطقه و آفتاب گرفتن برای استراحت و لذت بردن به سراغ این امکانات تفریحی بروید.

جاذبه های گردشگری کلمبو

موزه هلندی کلمبو

این بنای قدیمی که یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کلمبو است قدمتی به طول قرن هفدهم میلادی دارد. این موزه زیبا زمانی خانه فرمانداری هلند بوده است که بعد از مدت‎ها تغییر کاربری داده است و اکنون به موزه تبدیل شده است. در این موزه زیبا اثاری به قدمت ۱۵۰ سال یافت می‎شود.

پارک گال فیس گرین

در قلب تجاری شهر کلمبو پارک ساحلی گال فیس گرین قرار دارد که محل برگذاری مسابقات مختلف است. در این پارک علاوه بر تماشای مسابقات، می‌توانید از دیدن طلوع و غروب اقیانوس هند لذت ببرید یا در هتل‌هایی شیک و لوکسی که در اطراف این پارک واقع شده است، اقامت کنید.

بهترین بازارهای آبی بانکوک

معبد کلانیا راجا ماها ویهارا

معبد کلانیا راجا ماها ویهارا در هفت کیلومتری شهر کلمبو قرار گرفته و برای بوداییان بسیار مقدس است. در این معبد دوهزار ساله می‌توانید مجموعه‌ای از مجسمه‌های بودایی، آثار هنری و نقاشی‌های برجسته و شگفت‌آور را مشاهده کنید.

جاذبه های گردشگری کلمبو

موزه ملی کلمبو

موزه ملی کلمبو، بزرگ‌ترین موزه کشور سریلانکا است که در ساختمان عمارت استعماری بریتانیا قرار دارد و از قرن نوزدهم میلادی به جای مانده است. در این موزه می‌توانید از عتیقه‌جات، مجسمه‌ها، نسخه‌های خطی، نقاشی‌ها، لباس شاهانه یا فاخر سلطنتی، سفال، مبلمان آنتیک، کنده‌کاری، ماسک و ظروف باستانی دیدن کنید.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها