مراکز خرید پاریس

مراکز خرید پاریس

پاریس یکی از شهرهای زیبای اروپا است که به خاطر شانزه لیزه و گالری لافیت خود بسیار مشهور است. در مراکز خرید پاریس هر آنچه می‎خواهید یافت می‎شود؛ از وسایل دست دوم گرفته تا برندهای معروف دنیا در این مراکز خرید یافت می‎شود. در این مقاله قصد داریم که بهترین مراکز خرید پاریس را به شما معرفی کنیم تا با اطلاعات بیشتری برای خرید بروید. از مراکز خرید پاریس می‎توان به بازارهای خیابان‏‎های مشهور پاریس، برسی ویلاژ، چهار فصل، کاروزل دو لوور و… اشاره کرد.

مراکز خرید پاریس

شانزلیزه

این خیابان زیبا مشهورترین خیابان پاریس برای خرید است. امکان ندارد گردشگری به پاریس سفر کند و سری به مراکز خرید در این خیابان نزند. در این خیابان زیبا مشهورترین برندهای روز دنیا مثل گوچی مشغول به فعالیت هستند.

مرکز خرید فوروم ال

مرکز خرید فوروم ال مرکز خرید اصلی پاریس است که در منطقه ۱ قرار دارد. این مرکز خرید به صورت زیرزمینی است و سقف این مرکز خرید به صورت شیشه‎ای و شفاف طراحی شده است.

برسی ویلاژ

مرکز خرید برسی ویلاژ زیباترین مراکز خرید فرانسه است که در منطقه ۱۲ واقع شده است که داری انبارهای کهنه نوشیدنی است که جای آن را مغازه، رستوران و کافی شاپ گرفته است.

کاروزل دو لوور

در نزدیکی موزه لوور پاریس مرکز خرید کاروزل دو لوور قرار دارد. این مرکز خرید زیرزمینی برترین برندهای روز دنیا همچون اپل را در خود جای داده است.

بهترین غذاهای مکزیکی

چهار فصل

چهار فصل(Les 4 Temps)  مرکز خریدی بزرگ، واقع شده در منطقه تجاری لَدِفانس (La Défense) در حومه غربی پاریس است. گفته می‌شود این مرکز خرید، بزرگ‌ترین نوع خود در اروپاست. در اینجا با حضور برندهایی مانند apple، American Apparel، H&M، Michael Kors و Toys R’ Us برای هر کسی چیزی پیدا می‌شود.

گالری لافایِت

گالری لافایِت طی بازدیدتان از پاریس از دست ندهید، حتی اگر علاقه‌ی خاصی به ردیف بزرگ برندهای مختلف لباس، جواهرات، لوازم آرایشی و … ندارید، خود ساختمان به تنهایی بسیار حائز اهمیت و قابل‌توجه است. حوالی کریسمس این فروشگاه زیباترین و هیجان انگیزترین ویترین‌ها را در شهر دارد.

پرَنتام 

پرَنتام اغلب کمی خلوت‌تر از گالری لافایت بوده و بوتیک‌های لوکس مشابهی را در خود جای داده است. این فروشگاه شعبه‌ دیگری به نام «سیتادیوم» درست روبه‌روی ساختمان اصلی دارد که ساختمانی چهار طبقه با تمرکز بر مُد جوان‌پسندِ شهری است. در پشت بام «پرنتام» تراسی وجود دارد که برای بازدید آزاد بوده و می‌توانید از آنجا نمایی ۳۶۰ درجه از پاریس را تماشا کنید!

مراکز خرید پاریس

منبع ایوار
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها