ارزان ترین‌ هتل های مالزی

در این مقاله از سری مقاله‌های تاریخ‌ما قصد داریم به معرفی ارزان ترین‌ هتل های مالزی بپردازیم.

مسافرت رفتن یکی از تفریحات جذاب زندگی است و اگر دوست دارید سفر دل‌انگیزتری داشته باشید باید هزینه‌های بیشتری را برای آن کنار بگذارید. متاسفانه جهان امروز درگیر مسائلی است که گاها هزینه‌های روزمره یک زندگی معمولی را هم نمی‌توان تنظیم کرد. البته کسانی هم هستند که توانایی سفر و برنامه‌ریزی برای آن را دارند، اما باز هم بهتر است کاملا برنامه‌ریزی‌شده عمل کنند و کمترین‌ هزینه‌ها را انتخاب کنند. با ما همراه باشید و هتل‌های ارزان مالزی را بشناسید.

ارزان ترین‌ هتل های مالزی

فریزر پالاس

فریزر پالاس نام یکی از ارزان‌ترین هتل‌های مالزی می‌باشد. این هتل در پایتخت مالزی شهر کوالالامپور واقع است. فاصله‌ی کم و ۵ دقیقه‌ای این هتل‌ از برج‌های دوقلوی پتروناس باعث شده‌است گردشگران و مسافران بسیاری که برای بازدید از  این برج‌ها وارد کوالالامپور شده‌اند این هتل را برای اقامتشان در این شهر انتخاب کنند. و همچنین نزدیکی مرکز خرید Bukit Bintang و ایستگاه Bunkit Nanas Monorail به فریزر پالاس دلیل دیگری برای انتخاب افراد برای اقامت در این شهر می‌باشد.

ارزان ترین‌ هتل های مالزی

آلوفت کوالالامپور سنترال

هتل آلوفت کوالالامپور با وجود امکانات متنوع رفاهی بسیاری که برای مسافران در نظر گرفته است، باز هم قیمت مناسبی دارد و در شمار ارزان‌ترین هتل‌های مالزی قرار دارد. این هتل تا مرکز شهر کوالالامپور به اندازه ۶km فاصله دارد و به واسطه‌ی پلی به ایستگاه مرکزی این شهر وصل شده‌است. وجود استخر آب در مجاورت آن، چشم‌انداز جذابی برای آن به‌وجود آورده‌است که چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کند. پنجره‌های شیک اتاق‌های این هتل دکوراسیون آن‌را جذاب‌تر کرده است.

همه‌ی اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه‌تخت، مینی‌بار و حمام هستند. بوفه‌های این هتل قابلیت سرو ناهار، شام و انواع شیرینی‌ها را دارند. علاوه بر این‌ خدمات، امکانات خشکشویی، اتاق سرگرمی کودکان و… هم در این هتل برنامه‌ریزی شده است. در سفرتان به مالزی آن‌را انتخاب کنید و از قیمت مناسب و امکانات فراوانش نهایت لذت و استفاده را ببرید.

ارزان ترین‌ هتل های مالزی

سفر به جزایر پرنس در استانبول 

هتل ژورنال کوالالامپور

نام هتل Kuala Lumpur Journal نیز در بین ارزانترین هتل‌های مالزی به چشم می‌خورد. این هتل در Bukit Bintang و در بین مراکز خرید و فروشگاه‌های متعدد این منطقه واقع شده است. این هتل زیبای شهر کوالالامپور مالزی امکاناتی مانند پارکینگ رایگان و اینترنت وای فای رایگان را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. ایستگاه Bukit Bintang Monorail در فاصله ۳۰۰ متری از هتل قرار دارد که رفت‌وآمد را آسان‌تر می‌کند.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها