بهترین رستوران های بارسلونا

بهترین رستوران های بارسلونا

بارسلونا به عنوان یک شهر اسپانیایی، آکنده از رستوران­ های شیک و مجلل است. اگر شما قصد مسافرت به این شهر را دارید شناخت رستوران­ های ارزان قیمت و با کیفیت می­تواند کمک شایانی به صرفه جویی در وقت و هزینه سفرتان بکند. حضور در بهترین رستوران های بارسلونا تجربه­ ی خوشمزه و لحظات خاطره انگیزی را برای شما و همراهانتان به ارمغان می ­آورد. دراین مقاله سعی بر این است که اطلاعات مفید و سودمندی راجع به رستوران­ های بارسلونا در اختیار شما قرار دهیم.

رستوران الکیمیا

آشپز خوش ذوق و سلیقه ای همراه با همسر خود در سال ۲۰۰۲ا قدام به ساخت رستوران الکیمیا کردند. در این رستوران شیک و مدرن غذاهای لذیذ و متنوعی پخت می­شود که هر مشتری مطابق با ذائقه­ و سلیقه خود غذا سفارش می­دهند. گارسون­هایش با خوش­اخلاقی و خوش­رویی غذاها را دراختیار مشتریان قرار می­دهند.

بهترین رستوران های بارسلونا

رستوران کن کولیرتس

یکی از بهترین رستوران های بارسلونا که قدمت دیرینه و کیفیت بالای غذاهایش در کتاب گینس ثبت شده است رستوران کن کولیرتس نام دارد. که نقاشی و کاشی­کاری­های کهن نشان از ساخت قدیمی این مکان را دارد. علاوه بر کیفیت عالی غذاها قیمتشان نیزنسبت به دیگر رستوران­ها بسیار پایین­تر است که باعث شده مشتریان فراوانی را مجذوب خود کند. از جمله غذاهایی که در این رستوران طبخ می­شود می­توان غذای دریایی پیکا پیکا، خورشت گراز وحشی و کبک را نام برد.

تفریحات رایگان استانبول

رستوران کن سوله

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های بارسلونا که در آن می‌توانید طعم اصیل پائیا را بچشید رستوران کن سوله است. منوی رستوران شامل غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و اسپانیایی است که از بین آن‌ها دو غذا از غذاهای خاص به شمار می‌روند، یکی پائیا به سبک های گوناگون و دیگری غذایی است که به نام قاشق مادربزرگ معروف است. این غذا از نخود، سوسیس، عدس، سیب‌زمینی، پیاز، تخم‌مرغ و پنیر تهیه می‌شود. قیمت غذاها حدود ۴۰ یورو هستند و تنها با کارت‌های اعتباری می‌توانید هزینه را پرداخت کنید.

در طبقه دوم رستوران سالن غذاخوری آرامی وجود دارد اما بهترین جا طبقه پایین است که همزمان می‌توانید داخل آشپزخانه را نیز تماشا کنید. رستوران کن سوله برای چشیدن طعم غذاهای محلی، موقعیت های خاص، قرارهای کاری و خانواده‌هایی که به همراه خود کودک دارند مناسب است.

بهترین رستوران های بارسلونا

نتیجه گیری

دلیل رجحان و برتری بهترین رستوران ­های بارسلونا نسبت به دیگر رستوران­ ها در واقع تنوع غذاها، کیفیت بالا، محیط جذاب و قیمت مناسب این رستوران­ هاست که مشتریان دوست دارند در آنجا به خوردن غذا مشغول شوند.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها