غار کورسانلار ترکیه

غار کورسانلار ترکیه

غار کورسانلار ترکیه از بهترین دیدنی‌های آلانیا ترکیه است. این غار بسیار جذاب است. در این غار می‌توانید لوازم مربوط به دزدان دریایی ترکیه‌ای را ببینید. همچنین این غار دارای سنگ‌هایی زینتی بسیار زیبایی است که می‌توان آن‌ها را به‌عنوان سوغاتی استفاده کرد. در این مقاله تاریخ ما همراه ما باشید تا شما را با این غار زیبا آشنا کنیم.

غار دزدان دریایی ترکیه از مناطق دیدنی ترکیه است. این غار محل نگهداری کالاهای سرقت شده و محلی برای پنهان کردن دخترانی است که توسط دزدان گروگان گرفته می‌شدند. بنابراین در این غار می‌توانید بهترین و جذاب‌ترین لوازم مورداستفاده آنان را یافت. یک غار که همانند موزه است. آن قدر جذاب که می‌توان آن را همانند غار علی‌صدر دانست.

غار کورسانلار ترکیه

دهانه غار دزدان حدود ده متر عرض و پنج متر ارتفاع دارد. با توجه به این موضوع می‌توان گفت یکی از بهترین غارهای ترکیه برای ورود قایق‌ها به شمار می‌رود.

از بهترین سوغاتی هایی که می‌توان از این غار داشت؛ سنگ‌های زینتی رنگی است که در آن یافت می‌شود. این سنگ‌های رنگی بسیار زیبا هستند. دقت داشته باشید که تفاوت میان این سنگ‌ها با سنگ‌های رنگی معمولی بسیار زیاد است.

قایق‌سواری در غار کورسانلار ترکیه

در دنیای امروزه که دزدان دریایی نقش کمرنگ‌تری دارند، جای نگرانی برای بازدید از این غار وجود ندارد. اتفاقاً ترکیه‌ای ها دست روی دست نگذاشته‌اند و تاکنون از این غار معروف، درآمد فراوانی کسب کرده‌اند. امروزه از سراسر جهان برای تماشای این غار به آلانیا می‌آیند و حتی ترکیه‌ای ها هم در تعطیلات خود، برای تفریح در این مکان گرد هم می‌آیند. شما می‌توانید در این غار، بلیت قایق‌سواری تهیه کنید و با جلیقه نجات، قایق‌سواری کنید. دهانه غار کورسانلار ده متر و ارتفاع آن حدود ۵ متر است. به نظر می‌رسد قایق‌سواری در این غار آبی خنک و نیمه تاریک، هیجان‌انگیز باشد.

لوکس ترین فرودگاه های دنیا

خوردن یک غذای ترکی خوشمزه در اطراف غار کورسانلار

مگر می‌شود به شهر آلانیا رفت و غذای ویژه ترکی نخورد؟ راویولی تازه، بلغور، کباب گوشت، غذاهای دریایی کباب شده از غذاهایی است که حتماً در این شهر باید تست کرد. بعد از تماشای غار کورسانلار به یکی از رستوران‌های اطراف غار بروید و یکی از غذاهای نام برده شده را نوش جان کنید.

غار کورسانلار ترکیه

اگر در منوی غذایی تاس کباب را دیدید، در سفارش آن شک نکنید. تاس کباب ترکیه‌ای ها با ایرانی‌ها بسیار تفاوت دارد. تاس کباب ترکیه‌ای ها ترکیبی از گوشت تفت‌داده شده با بادمجان است که با نام بگندیلی (Begendili) در بین ترکیه‌ای ها معروف است.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها