معرفی موزه تمدن های آسیایی

موزه تمدن های آسیایی

کشور سنگاپور امروز‌ها به یک قطب اقتصادی، زیبایی و گردشگری در دنیا تبدیل شده است. در میان جاهای دیدنی سنگاپور، موزه تمدن های آسیایی بیشتر از همه توجهات را به خود جلب می‌کند، زیرا اکثر گردشگران به دنبال نهایت استفاده از مسافرت خود هستند و دوست دارند با یک تیر، چند نشان را هم زمان بزنند. موزه تمدن های آسیایی هم همچین حکمی برای گردشگران وارد شده به سنگاپور را دارد، چون که می‌توانند با سایر ملت‌های آسیایی نیز آشنایی نسبی پیدا کنند. در ادامه به این شاهکار مانده از نسل امپراطور‌ها خواهیم پرداخت.

تاریخچه طراحی و ساخت

خانم شولتز سازنده و طراح این معماری، ابتدا آن را برای کاخ امپراطوری ساخته بود و سپس این مکان به موزه تمدن های آسیایی تغییر نام داد. قبل از تبدیل شدن به موزه، این ساختمان به دلیل فوت ملکه انگلیس در سال ۱۹۰۱ ، در بحبوحه‌ی احداث پیاده‌روی برای این بنا به آن ساختمان امپراطوری، نام دادند. سال ۱۸۶۷ یعنی حدود دو قرن پیش در سنگاپور ساخته شد و یکی از هفتاد و دو بنای باشکوه کشور سنگاپور به شمار می‌رود.

آثار داخل موزه

موزه تمدن های آسیایی

همانطور که از اسم این بنا پیدا است، این موزه؛ موزه معمولی نمی‌باشد. تاریخ تمدن در کشور‌های قدیمی آسیا از جمله چین، کشور‌های اسلامی و تمدن خود سنگاپور، در این موزه جای گرفته‌اند. اما تنها به تمدن‌ها اکتفا نکرده‌اند، و اشیاء های تاریخی نیز در این مکان پیدا می‌شود. از مشهور‌ترین آن‌ها می‌توان به کشتی شکسته تانگ اشاره کرد. همچنین فروشگاه‌هایی برای تامین سوغاتی نیز، تعبیه شده است.

شرایط موزه وسنگاپور

همانطور که می دانید سنگاپور ابتدا کشور استعماری بوده است اما با گذشت زمان و سپری کردن روزهای سخت توانسته است استقلال خود را به دست آورد و امروزه به عنوان یکی از پیشرفته ترین کشورها در دنیا شناخته می شود. اگر قصد دارید با تاریخ و تمدن این کشور و کشورهای آسیایی مثل آسیای شرقی، جنوبی و غربی و همچنین چین آشنا شوید بازدید از این موزه به شما پیشنهاد می شود، همچنین توصیه می شود بازدید از ساختمان امپراطوری این موزه را از دست ندهید.

باید و نبایدهای سفر به مالزی

گردشگری و نمای ظاهری بنا

موزه تمدن های آسیایی در سال ۲۰۰۳ توسط دولت سنگاپور تأسیس شد. مساحت این موزه حدوداً ۱۶۰۰۰ متر مربع است. این موزه امروزه دارای یک گالری می باشد. سالانه بیش از ۵۰۰ هزار نفر برای بازدید از این موزه به سنگاپور سفر می کنند. این موزه مجموعه ای از تمدن های آسیایی از گذشته تا به حال را به نمایش می گذارد و ویژگی های بارز آن گچ بری ها و قرنیس های زیبای آن هستند.

 

موزه تمدن های آسیایی

نتیجه گیری

سنگاپور کشور زیبا و دیدنی‌های زیادی برای عرضه به شما دارد. موزه تمدن‌های آسیایی فقط یکی از هفتاد دو بنای مشهور این کشور می‌باشد. پس می‌توان به زیبایی و داشتن یک سفر رویایی در سنگاپور دل بست.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها