آشنایی با جزیره ماداگاسکار

جزیره ماداگاسکار

جزیره ماداگاسکار یکی از بزرگترین جزایر دنیا بشمار می‌آید . طبق برسی محققان این جزیره چهارمین جزیره‌ی بزرگ جهان است. ماداگاسکار میلیون‌ها سال است که از  سرزمین هند جداشده است. و امروزه آن را به عنوان بخشی از قاره‌ی آفریقا می‌دانند. این جزیره در نمیه‌ی جنوب شرقی آفریقا و اقیانوس زیبای آرام قرار دارد.

جالب است بدانید  به علت جدایی این جزیره از هندوستان گیاهان و جانوران نادری در آنجا زندگی می‌کنند که بومی همین منطقه هستند.  برای مثال جانوری به نام آفتاب پوست پلدگی می‌باشد که تنها در جزیره ماداگاسکار می‌توان آن را یافت و نمونه‌ی آن در هیچ کجای جهان تاکنون دیده نشدها است. با تاریخ ما همراه باشید تا درمورد جاذبه‌های گردشگری این جزیره‌ی زیبا و ساکنین آن صحبتی با هم داشته باشیم.

جزیره ماداگاسکار

جمعیت و ساکنین 

بیشترین و مهم ترین نژادی که در این جزیره زندگی می کنند قوم مالاگاسی ‌ها هستند که از جنوب شرق آسیا به ماداگاسکار مهاجرت کرده اند و مهم ترین اقوام مالاگاسی ، مرینا می باشد که بیشتر در حومه پایتخت این جزیره زندگی می کنند بعد از آن بتسیمیساراکا که در قسمت شمال شرق و ساکالاوا که در غرب جزیره ماداگاسکار ساکن هستند از اهمیت برخوردارند ، ماداگاسکار یکی از معدود نقاط این کره خاکی است که تنوع قومی و نژادی بسیاری در آن دیده می شود ، می توان به جرات گفت که بالغ بر ۲۰ قوم و تیره در این جزیره در حال گذران زندگی هستند.

بهترین اقامتگاه های ترکیه

می توان گفت که مردم  این جزیره ترکیبی از جنوب آفریقا و جنوب شرقی آسیا می باشند و بعد از آن ها مسلمانان بخش بزرگی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و جالب است بدانید که اسلام توسط بازرگانان عرب که در شمال ماداگاسکار به داد و ستد و تجارت می پرداخته اند به این جزیره آورده شده است.

جاذبه‌های گردشگری

جزیره‌ی خارق العاده‌ی ماداگاسکار یکی از مناطق زیبا و توریست پذیر آفریقا است.  یکی از مهم‌ترین دلایل حضور گردشگران در این جزیره به خاطر وجود طبیعت بکر و بی نظر آنجا و همچنین آداب و رسوم جالب ساکنین این منطقه است. همچنین از مهم ترین جاذبه‌های گردشگری در این جزیره می‌توان به پارک زیبا و ملی تی‌سینگی، شهر دیدینی آنتسیرابه، رودخانه‌ی زیبا و خروشان تسیریبی هینا و.. اشاره کرد.

جزیره ماداگاسکار

نتیجه گیری

اگر قصد دارد به  هیجان‌انگیز‌ترین وخارق‌العاده‌ترین جای دنیا سفر کنید. جزیره‌ی زیبای ماداگاسکار بهترین گزینه است. شما در آنجا می‌توانید از یک طبیعت زیبا و بی‌بدیل نهایت لذت و استفاده را ببرید. اگر قصد دارید ازاین جزیره دیدن کنید اصلا به تنهایی به آنجا نروید زیرا به علت آشنا نبودن شما با این جزیره‌ امکان آسیب دیدن و یا حتی گم شدن برای شما وجود دارد سعی کنید با تور‌های گردشگری به این منطقه بروید زیرا هم  تنها نیستید و هم هزینه‌ی کمتری برای شما خواهد داشت.

منبع گلبرگ تراول
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها