آشنایی با کشور برزیل

آشنایی با کشور برزیل

کشور برزیل در شمار پر جمعیت ترین کشور‌های آمریکای جنوبی قرار دارد و از لحظ گستردگی وسعت بسیار زیادی دارد به گفته‌ی محققان این کشور تقریبا نیمی ازقاره‌ی آمریکای جنوبی را از آن خود کرده است. این کشور در میان آمریکای جنوبی و اقیانوس اطلس قرار دارد و جزء شرقی‌ترین نقاط آمریکا محسوب می‌شود. با ما همراه باشید تا با سرزمین انواع اقوام و گونه‌های زیستی و گیاهی بیشتر آشنا شوید.

کشور برزیل دارای چه نوع آب وهوایی است؟

این کشور آب و هوای یکسانی ندارد و با تغییر فصل آب و هوا نیز تغییر می‌کند اما برحسب نظر هواشناسان بیشتر آب و هوای گرمسیری بر این کشور حاکم است. اما علاوه‌ بر این نوع آب هوا برزیل آب وهوای کوهستانی، استوایی و نیمه خشک را نیز تجربه می‌کند. شما اگر قصد سفر به این کشور زیبا را دارید باید این نکته را بدانید که کشور برزیل در نیمکره‌ی  جنوبی و کشور ایران در نیم کره‌ی شمالی واقع شده و دارای آب و هوایی کاملا مخالف به هم هستند. یعنی زمانی که ما درفصل زمستان به سر می‌بریم آنها دارای آب و هوای گرم بهاری هستند.

کشور برزیل

فرهنگ و رسوم مردم برزیل

یکی از مهم ترین دلایل وحدت برزیلی ها زبان آن هاست ، در این کشور همه به زبان پرتغالی صحبت می کنند و تنها سرخپوستان‌ آمریکایی و افراد مهاجر تسلط کامل به زبان پرتغالی ندارند ، لحجه پرتغالی ها با برزیل ها متفاوت است و می توان آن را تمیز داد ، اگر به زبان های انگلیسی و اسپانیایی آشنایی دارید می توانید به راحتی از جاذبه های گردشگری برزیل بدون نیاز به راهنما دیدن کنید چرا که کردم برزیل کمی با این زبان های آشنایی دارند.

جاذبه های گردشگری لبنان

در برزیل ، آزادی مذهب حاکم است و هر کسی هر مذهبی را که بخواهد انتخاب می کند ، ولی کلیسا بر زندگی سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی مردم بسیار تاثیرگذار است ، مذهب کاتولیک به عنوان مذهب اصلی در برزیل شناخته می شود و سایر اقلیت‌ ها مانند پروتستان ‌، بودایی ، یهودی ، ‌شینتو ، ‌مسلمان نیز طرفدارانی دارد .

 

کشور برزیل

نتیجه گیری

کشور برزیل زیبایی‌های چشم نورازی را در خود جای داده است و یکی از بهترین مقاصد برای گردشگری است. کاوشگری درمیان اقلیم و نژاد‌های متفاوت و گوناگونی که این کشور پهناور در خود جای داده است خالی از لطف نیست. به قطع می‌توان گفت سفر در این کشور خارق العاده با وجود حیوانات نادر و بخصوص شگفت‌آور شما را با چالش های بزرگ و میهج زندگی‌تان روبه رو خواهد کرد.

منبع گلبرگ تراول
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها