هتل زرافه مانور کنیا کجاست؟

هتل زرافه مانور کنیا

هتل زرافه و یا هتل زرافه مانور کنیا یکی از عجیب‌ترین هتل‌هایی که در آفریقا وجود داد. این هتل عجیب و غریب هر ساله باعث جذب توریسم و گردشگران بسیاری به سوی خود می‌شود. یکی از رسوم جالب در این هتل بازگذاشتن پنجره‌ها هنگام صرف صبحانه است تا از این طرق زرافه‌ها نیز در خوردن صبحانه با آنها شریک شوند.

جالب است بدانید که این هتل تنها ۱۲ اتاق خواب دارد و از امکانات خاص و کاملی مانند سالن ورزشی، استخر و … که بسیاری از هتل‌ها دارند برخوردار نیست و در عین سادگی از صفا و صیمت خاصی برخوردا است. به نظر همین عامل خود باعث تبدل شدنش به هتل زرافه ها و محبوب و مشهور شدن آن هتل شده است. اما ناگفته نماند این هتل دارای ویو زیبا و منحصر به فردی است و اتاق‌ها به شکلی زیبا و نمادیدن تزئین شده‌اند.

هتل زرافه مانور کنیا

نکاتی که باید درباره‌ی هتل زرافه بدانید

این هتل زیبا در کنار زرافه‌ها خاطره‌ای متفاوت را برای میهمانان خود رقم می‌زند. قطعا تجربه‌ی  صبحانه خوردن در کنار زرافه‌های داستان ما در هیچ کجای دنیا برایتان تکرار نخواهد شد. اگر شما دارای شخصیتی حیوان دوست هستید بهتر است حتی برای یکبار هم که شده به آفریقا بروید و با دستان خود به دوستان گردن دراز ما صبحانه بدهید.

هزینه های اقامت در هتل زرافه ها در کنیا

این را باید بدانید که این هتل زرافه مانور کنیا به قدری محبوب است که شما باید از چند سال قبل برای رزرو یک اتاق در آن اقدام کنید! از طرفی این را هم بهتر است بدانید که هزینه اقامت در این هتل هم بالا است و دلیلش هم همان مشهوریتی است که در دنیا کسب کرده است.

جالب است که بدانید هزینه اقامت در هتل زرافه ها در کنیا از ۶۲۰ دلار به ازای هر نفر شروع می شود و اصولا هتل ارزانی به حساب نمی آید. اما به هر حال، این هتل یک هتل معمولی نیست و خاطراتی در ذهن مهمانانش به جا می گذارد که تا عمر دارند فراموششان نمی کنند! به خاطر همین هم هست که توریست ها حاضر به پرداخت هزینه اقامت در آن می شوند و از چند سال قبل، انتظار رسیدن نوبتشان برای اقامت در این هتل و صبحانه خوردن با زرافه ها را می کشند.

هتل زرافه مانور کنیا

تفریحات رایگان استانبول

نتیجه‌گیری

هتل زرافه مانور کنیا یکی از خاص‌ترین هتل‌های جهان محسوب می‌شود. وجود زرافه‌هایی که در کنار انسان‌ها در این  زندگی می‌کنند زیبایی خاصی از جنبه‌های مختلف به طبیعت بخشیده است و صحنه‌های تماشایی را به وجود می‌آورند که در هیج کجای دنیا شما شاهد آنها نخواهید بود.

منبع مهر پرواز
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها