راهنمای سفر به تایتونگ

راهنمای سفر به تایتونگ

کشور تایوان جزء یکی از توریست‌پذیرترین کشورهای جهان بشمار می‌آید. وجود شهرهای  سرسبز و جزیره‌ای تایوان اصلی‌ترین دلیل روی آوردن گردشگران به سوی این کشور است یکی از زیباترین و توریست‌پذیرترن شهرهای این کشور، شهر تایتونگ نام دارد که در این مقاله قصد داریم راجع به آن صحبت کنیم.  این نکته را  به خاطر بسپارید که تایتونگ یکی از شهرهای فقیر تایوان بشمار می‌آید اما به علت طبیعت چشم‌نوازی که دارد به یکی از جاذبه‌های گردشگری این کشور تبدیل شده است اگر قصد دارید به این شهر بروید و برای خود و خانواده‌یتان خاطراتی به یادماندنی رقم بزنید با ما همراه باشید و در این مقاله‌ای‌ که در رابطه با راهنمای سفر به تایتونگ برای شما آماده کردیم اطلاعات خود را راجع به این شهر و جاذبه‌های گردشگری آن بالا ببرید.

جاذبه‌های گردشگری تایتونگ

جزیره سبز

جزیره‌ی سبز در فاصله ۳۳ کیلومتری از شهر تایتونگ واقع شده است این جزیره‌ی زیبا یکی از منحصربه فردترین جاذبه‌های گردشگری تایتونگ محسوب می‌شود و همانگونه که از نامش پیداست یکی از سرسبزترین جزیره‌های تایوان بشمار می‌آید این مکان آرام و چشم نواز بهترین گزینه برای تجربه کردن یک شنا و غواصی متفاوت است.

راهنمای سفر به تایتونگ

پارک فرهنگی بینان

پارک بینان یک محوطه‌ی باز با مناظر سرسبز می‌باشد که توسعه‌‌ی موزه‌ی ملی ماقبل تاریخ را دوچندان کرده است. این مکان یکی از مناظر اکتشاف شده توسط کاوش‌های باستان شناسی بشمار می‌رود و برای کنجکاوی که به دنبال جمع آوری اطلاعات راجع به هزاران سال پیش هستند، آثار بسیاری را به حیطه نمایش می‌گذارند.

معروف ترین رستوران های تهران

دوچرخه سواری در تایتونگ

سواحل شرقی تایتونگ کم جمعیت است. با کوهای باشکوه که دورتا دورش را فراگرفته‌اند، این شهر به مکان ایده‌آلی برای دوچرخه سواری تبدیل شده است. از مسیرهای محبوب پیاده روی در این بخش می‌توان به شمال تایتونگ تا هوپلین اشاره کرد. همچنین، اگر می‌خواهید کمی فراتر روید، تنگه تاروکو نیز انتخاب خوبی خواهد بود.

موزه ملی ماقبل تاریخ تایتونگ

تاریخ ما به شما پیشنهاد می‌کند در سفر به تایتونگ حتما از موزه‌ی ملی آن دیدن کنید در این موزه هزاران شیء تاریخی باارزش وجود دارد. این موزه توسط یک معمار آمریکایی به نام مایکل گریوز طراحی شده است. موزه با استفاده از آثار باستانی شما را با تاریخ تایوان آشنا می‌کند.

راهنمای سفر به تایتونگ

نتیجه گیری

در طی مطلبی که برای شما عزیزان آماده کردیم تنها به برخی از جاذبه‌های گردشگری شهر تایتونگ تایوان پرداختیم این شهر کوچک زیباترین جاذبه‌های طبیعی را میهمان خود کرده است و آب و هوای دلپذیر و معتدلش برخاسته از همین طبیعت ناب و کم‌نظیر است تاریخ ما به شما پیشنهاد می‌کند حتی برای یکبار هم که شده سفر به تایتونگ داشته باشید و از طبیعت چشم نواز و دست نخورده این کشور دیدن کنید.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها