سنترال پارک نیویورک

سنترال پارک نیویورک

پارک سنترال یکی از جذاب­ترین مکان­ های گردشگری و تفریحی نیویورک است که در منطقه منهتن قرار دارد. وجود مجسمه، باغ، دریاچه، باغ­ وحش و… آنجا را به مکان دلنشینی برای تفریح و گشت و گذار تبدیل کرده است بطوری که همه ساله گردشگران زیادی برای بازدید از این پارک خارق‌العاده راهی  نیویورک می‌شوند. در آنجا می­توانید به  قایق سورای، پیاده­ روی، دوچرخه ­سواری ورزش­ های متفاوتی مشغول شوید. ما را همراهی کنید تا در مورد سنترال پارک نیویورک اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

دسترسی به پارک سنترال

معمولا اکثر افراد برای رفتن به پارک سنترال از مترو استفاده می­کنند اما در مسیرهای متعدد آن اتوبوس هایی مستقر هستند که بتوانند با سوار کردن افرادی که در نزدیکی مسیرها  هستند به افراد خدمات رسانی کنند. ورود خودروهای شخصی به محوطه پارک ممنوع است. ولی افراد می‌توانند با اجاره کردن دوچرخه در ورودی پارک مسیرها را با دوچرخه طی کنند. وسعت سنترال پارک نیویورک بسیار زیاد است لذا مسیرهای عبور ومرور نیز در آنجا فراوان است و شما باید مسیرهایی که پشت سر می­گذارید را بادقت به خاطر بسپارید تا گم نشوید.

سنترال پارک نیویورک

مکان های دیدنی پارک سنترال

سنترال پارک نیویورک که مکان­ های جذابی را در خود گنجانده است. وجود مجسمه برنزی زیبای عالیس در سرزمین عجایب، باغ وحش، باغ شکسپیر، پل بو، قلعه بلودییر، فواره بتسدا و…. را نام­برد که چشم‌انداز شگفت‌انگیزی به این پارک بخشیده ­اند.

همه چیز در مورد برج ایفل

نکات قابل توجه

  • اغلب در فصل تابستان کنسرت‌ها و نمایش‌های رایگانی در این پارک به اجرا گذاشته می‌شود.
  • دیدن پارک به طور کامل آن هم در یک روز، کار مشکلی است، شما باید وقت بیشتری درتماشا کردن این پارک بگذارید. با این وجود پیشنهاد می‌کنیم حتما از فواره‌ی بتسدا (Bethesda) بازدید کنید.
  • ناحیه‌ شمالی پارک، معمولا بخشی است که اغلب توریست‌ها را به خود جذب می‌کند.
  • یکی از حسن­های این پارک این است که برای بازدید از پارک نیازی به پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای ندارید.
  • اگر گرسنه شدید، رستورانها و کافه‌های مناسبی در پارک وجود دارد، با این وجود توصیه می‌کنیم غذای خودتان را به همراه داشته باشید و از یک پیک نیک به همراه خانواده نهایت لذت را ببرید ولی یادتان باشد که خوابیدن در طول شب در سنترال پارک ممنوع است.

سنترال پارک نیویورک

نتیجه گیری

با بررسی جاذبه و مکان­ های تماشایی سنترال پارک نیویورک به این حقیقت دست یافتیم که علاوه بر جاهای دیدنی که دارد، فضا و جوی در آنجا حاکم است که افراد بسیاری را از نقاط مختلف جهان به سوی خود می­کشاند. نیویورک شهر محبوبیست که با وجود این پارک محبوبیتش دو چندان می­شود.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها