راهنمای بازدید از کاخ باکینگهام

کاخ باکینگهام

یکی از قدیمی‌­ترین، زیباترین و در عین حال خارق ­العاده‌­ترین کاخ‌­های دنیا کاخ باکینگهام  نام دارد که در لندن واقع شده است. قریب به ۲۰ سال است که  این کاخ در فصل تابستان در معرض دید گردشگرانی از اقصی نقاط جهان قرار می­گیرد. دکوراسیون زیبای این کاخ مجلل افراد زیادی را مجذوب خود می­کند. زیبایی کم نظیر این بنا باعث شده بسیاری از افراد سودای بازدید از این کاخ جذاب را در سر خود بپرورانند. ما را دنبال کنید تا دراین مقاله در رابطه با این کاخ توضیحات بیشتری را به شما ارائه دهیم.

کاخ باکینگهام

اتاق های دولتی کاخ باکینگهام

این کاخ دارای ۱۹ اتاق دولتی است که مختص کارهای اداری و عمومی پادشاست که درآنجا به این کارها مشغول می­شود. از این اتاق­ ها برای برگزاری مراسم خاصی مانند ازدواج نیز استفاده می­کنند. وجود مبلمان­ های شیک،فرش­ های گران قیمت،ستون­ هایی از جنس سنگ مرمر و کاغذ دیواری­ های زیبا جذابیت این کاخ را دو چندان می­کنند.

کاخ باکینگهام

تور صوتی پرنس چارلز

هنگام ورود به کاخ باکینگهام یک فایل صوتی برای راهنمایی شما بصورت رایگان در اختیارتان قرار  می­دهند صوت این فایل متعلق به پرنس چارلز است که می­تواند شما را به ۱۹ اتاق دولتی راهنمایی کند.  این فایل صوتی به زبان­ های انلگیسی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی، ایتالیایی، روسی و ژاپنی است.

هنرهای تجسمی

یکی از خوبی های بازدید از کاخ باکینگهام این است که در آن جا می توانید آثار تعدادی از بهترین هنرمندهای دنیا را ببینید. در این کاخ نقاشی هایی از ون دیک، روبنز، رامبرانت، ورمر و کانالتو و تندیس هایی از کانووا وجود دارد. نقاشی هایی که در اتاق های دولتی وجود دارند پرتره هایی فوق العاده از گذشته و زمان حال افراد خانواده سلطنتی انگلستان مانند ملکه ویکتوریا، جرج سوم و ملکه چارلت و البته خانواده ی سلطنتی حال حاضر است.

دیدنی های کاخ باکینگهام

پرچم های کاخ باکینگهام

یکی از جاذبه هایی که در زمان بازدید از این کاخ نباید از دست بدید به اهتزاز درآمدن پرچم کاخ است که هر روز انجام می شود. در زمان هایی که ملکه در کاخ باشد، از پرچم های معمولی استفاده می شود اما زمانی که در کاخ نباشد، پرچم اتحادیه برافراشته می شود. از دیگر جذابیت های این کاخ ۳۵۰ ساعت زیبا و منحصر بفرد آن است که یکی از بزرگ ترین مجموعه های ساعتی جهان هم حساب می شود.

نتیجه­‌گیری

کاخ باگینگهام جذابیت و محبوبیت خود را مدیون طراحی منحصربه فرد، معماری مدرن، لوسترهای زیبا، مبلمان شیک،باغ­ های سرسبز کنار کاخ، استفاده از ظروف چینی قدیمی در تزیینات داخلی و… است. اگر قصد مسافرت به انگلیس را دارید حتما بازدید از این کاخ سلطنتی را در برنامه سفری خود قرار دهید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها