بهترین جشنواره های سنتی غذا

بهترین جشنواره های سنتی غذا

برگذاری بهترین جشنواره های سنتی غذا یکی از راه‌کارهای جذب توریست می‌باشد. در اکثر جشنواره‌های غذا، غذاهای خیابانی یا در اصطلاح Street Food  پخته و ارائه می‌شود. بعضی از جشنواره‌های غذا در جهان بر طبق یک سنت قدیمی شکل گرفته‌اند که دیدن آنها باعث آشنایی با فرهنگ و غذاهای مردم جهان می‌شود. با تاریخ ما سایت مطالعه و بررسی دانستنی‌های تاریخ همراه باشید و با جشنواره‌های محبوب و منحصربه فرد غذا آشنا شوید.

جشنواره سالانه کرنگورمز

این جشنواره‌ی معروف اسکاتلندی که در آن شرکت کنندگان به پخت فرنی، صبحانه‌ی معروف اسکاتلندی‌ها می‌پردازند یکی از بهترین جشنواره های سنتی غذا در جهان محسوب می‌شود. این فستیوال در اواخر ماه سپتامبر و اوایل ماه اکتبر برگذار می‌شود. در این جشنواره قوانینی همچون: هم‌زدن فرنی در جهت عقربه‌های ساعت و یا ایستاده فرنی خوردن وجود دارد.

بهترین جشنواره های سنتی غذا

بازار پیاز

برن سوییس میزبان برگذاری این فستیوال می‌باشد که در آن از ساعت ۵ صبح به پخت انواع غذاهایی که با پیاز طبخ می‌شوند، همانند: سوپ و پیراشکی می‌پردازند.

ویرانه های باستانی ترکیه

جشنواره  گیاه شاهی آبی

این جشنواره کوچک آنچنان که از نامش پیداست در گرامیداشت سبزی شاهی که در آشپزی انگلیسی بسیار پرطرفدار است برپا می‌شود. شاهی در انواع غذاهای انگلیسی از قبیل سوپها، سالادها و سسها استفاده می شود.

در سومین یکشنبه ماه می، این جشنواره در مرکزروستای نیواولرسفورد (New Alresford) برپا می‌گردد. کشاورزان بومی به عرضه مجصولات کشاورزیشان می‌پردازند و سرآشپزهای معروف نیز با مواد غذایی تازه موجود در فستیوال، غذاهای خاص می پزند.

طی سالهای گذشته غذاهای پخته شده در این جشنواره شامل ماهی قزل آلا با شاهی، چغندر و سیب، گوشت گاو سرخ شده با شاهی و سوشی شاهی بوده اند.در حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح دسته‌ای نوازنده محلی وارد می ‌شوند که همه را خبردار می‌کنند برای ورود پادشاه و ملکه شاهی.  آنها سوار بر اسب وارد جشن می شوند و اولین برداشت سال شاهی را بین حاضرین تقسیم می کنند.

جشنواره شکلات

بهترین جشنواره‌ی شکلات در جهان، کوییتو می‌باشد که فرصت مناسبی برای امتحان کردن شکلات‌های مختلف با طعم‌های گوناگون می‌باشد. این جشنواره در اواسط ماه ژوئن برگزار می‌گردد و شامل بخش ساختن مجسمه‌های شکلاتی می‌باشد.

بهترین جشنواره های سنتی غذا

جشنواره بیکن

در این جشنواره آشپزان تنها می‌توانند از مواد غذایی ارگانیک برای طبخ غذا بهره ببرند و غذاهای متنوعی همانند: بستنی بیکن، سالاد بیکن، سیب زمینی بیکن و … سرو می‌شود.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها